quote:Zeker weten? Het lijkt wel zo'n "wijnvlek" die sommige mensen hebben op hun huid. Ik heb hier ook tijgerbalsem staan en dat heeft dat effect niet en helpt ook niet zo snel tegen de pijn.... maar als het normaal is dan vind ik het best... tis wel erg rood hoor, maar idd de spierstijfheid wordt minder....
Op woensdag 9 oktober 2002 19:12 schreef Merika het volgende:
Dit is heel normaal. Het rode van je huid komt doordat je bloedvaten daar open zijn gaan staan. En de warmte die de stof afgeeft zorgt ervoor dat je spieren minder pijn gaan doen. Eigenlijk precies hetzelfde als tijgerbalsem.
[Dit bericht is gewijzigd door VrolijkeFortunist op 09-10-2002 19:18]
quote:Dus zometeen een zonnebankje pakken zou ook geen kwaad moeten kunnen?
Op woensdag 9 oktober 2002 19:12 schreef Merika het volgende:
Dit is heel normaal. Het rode van je huid komt doordat je bloedvaten daar open zijn gaan staan. En de warmte die de stof afgeeft zorgt ervoor dat je spieren minder pijn gaan doen. Eigenlijk precies hetzelfde als tijgerbalsem.
quote:OE als het daar zo goed gaat doorbloeden dan krijg ik eine schwans von dreizehn meter jah!
Op woensdag 9 oktober 2002 19:14 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Smeer het eens tussen je benen
Klasse!
't zal wel hetzelfde werken als tijgerbalm... Tijgerbalsem bevat de stof capsaïcine, wat gewonnen wordt uit rode pepers en zorgt voor het effect. (dit spul zit ook in o.a. pepperspray en Fisherman's Friend).
Dus als dit ook in 't kruitvat spul zit, dan hoort 't zo... 'k heb 't zelfde zo'n beetje als ik de rode tijgerbalsem gebruik...
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 09-10-2002 19:17]
quote:jup een m8 van mij heeft dit bij het voetballen ook. Datzelfde stuff gaat idd ook branden, maar het staat in de manual dus no worries
Op woensdag 9 oktober 2002 19:09 schreef VrolijkeFortunist het volgende:
wauwsieknauwsie zeg... Uit het foldertje van kruidvat: 2.95 (of 85) tubetje spierbalsem. Mooi denk ik, kheb een stijve nek/schouders dus ff uitproberen. Smeer het op, na paar tellen begint het gigantisch te branden, dat gevoel nam ook vrij snel weer af en nu voelt het aangenaam warm aan. Probleem is: het besmeerde gebied is ROODROODROOD!!! is dat doorbloeding? is dat bijwerking? is dat normaal? Of nie? Anderen hier met ervaring ermee? Stijve nek is wel foetsie trouwens.... dus dat doet het welMaar hoort dit effect of is het niet normaal? Kan me namelijk voorstellen dat het doorbloeding is maar dan wel heeeeeeeeeeeeel extreem....
quote:Hier staat op dat er:
Op woensdag 9 oktober 2002 19:16 schreef Jordy-B het volgende:
's redelijk normaal...'t zal wel hetzelfde werken als tijgerbalm... Tijgerbalsem bevat de stof capsaïcine, wat gewonnen wordt uit rode pepers en zorgt voor het effect. (dit spul zit ook in o.a. pepperspray en Fisherman's Friend).
Dus als dit ook in 't kruitvat spul zit, dan hoort 't zo... 'k heb 't zelfde zo'n beetje als ik de rode tijgerbalsem gebruik...
Capsicumextract, glycolsalicylaat, histaminedihydrochloride, methylnicotinaat en methylhydroxybenzoaat, lanettewas, sorbitol, stearinezuur en triethanolamine
inzit.
Sja... klinkt wel alsof het een rode vlek kan veroorzaken ja
quote:ok, tnx.
Op woensdag 9 oktober 2002 19:21 schreef emingee het volgende:[..]
jup een m8 van mij heeft dit bij het voetballen ook. Datzelfde stuff gaat idd ook branden, maar het staat in de manual dus no worries
quote:owkee... teruggevonden die bijsluiter... is idd normaal maar geen zonnebank... ben toch wel blij dat ik hem dan ff teruggevonden heb
Op woensdag 9 oktober 2002 19:22 schreef VrolijkeFortunist het volgende:[..]
ok, tnx.
Die heb ik dus weggehannesed en kan hem niet meer terugvinden.... vandaar mijn vraag
quote:geen dank
Op woensdag 9 oktober 2002 19:22 schreef VrolijkeFortunist het volgende:[..]
ok, tnx.
Die heb ik dus weggehannesed en kan hem niet meer terugvinden.... vandaar mijn vraag
maar je wordt dus echt zo rood he >>
quote:capsiumextract (rode peperextract, voor de normale mensen) bevat capsaïcine... men gebruikt capsiumextract omdat capsaïcine nogal gevaarlijk is om puur te verwerken.
Op woensdag 9 oktober 2002 19:21 schreef VrolijkeFortunist het volgende:[..]
Capsicumextract
quote:Yeps, net zo rood
Op woensdag 9 oktober 2002 19:35 schreef emingee het volgende:[..]
geen dank
maar je wordt dus echt zo rood he >>
quote:Oh vandaar!!
Op woensdag 9 oktober 2002 19:16 schreef Jordy-B het volgende:
't zal wel hetzelfde werken als tijgerbalm... Tijgerbalsem bevat de stof capsaïcine, wat gewonnen wordt uit rode pepers en zorgt voor het effect. (dit spul zit ook in o.a. pepperspray en Fisherman's Friend).
Met pepperspray heb ik geen ervaring (gelukkig)
Maar goed, tijgerbalsem heeft bij mij ongeveer een zelfde uitwerking als bij topic starter. (en da's geen pretje)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |