SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
30.16 holy madderfakking wat
30.09
Hij versnelt nog steeds.Anderhalve seconde sneller per ronde dan BdJ.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
twitter:Fatimademelo twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 15:53:26@KoertWesterman zoals @raemonsluiter net zei..bij bob loopt t meestal met een slisser af. reageer retweet
![]()
GODVERDOMME IK SPUIT MIJN HELE ONDERBROEK VOL OP HET WERK.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ANDERS IK WELquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
GODVERDOMME IK SPUIT MIJN HELE ONDERBROEK VOL OP HET WERK.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Kramer gaat janken als hij geen goud wint.![]()
Jorrit for president![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Gemiddeld 30,4 volgens mij, echt bizar dit
Haha, ik denk dat Bergsma gaat winnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:23 schreef StijnDa het volgende:
Unibet weet het ook niet meer.
[ afbeelding ]![]()
Ik denk dat die langzamer zal zijn dan de Belg.quote:
Ik heb geen beeld, maar had Bergsma nu Swings op een ronde gezet?![]()
Is die Koreaan nou zoveel sneller dan Bergsma of klopt dat live.schaatsen.nl niet.
Ja hij is snellerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is die Koreaan nou zoveel sneller dan Bergsma of klopt dat live.schaatsen.nl niet.Maar dat kan eigenlijk niet. Moet nog instorten. Eigenlijk...
![]()
Komt door de start. Bergsma wint het wel. Die Koreaan stort zo wel in.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is die Koreaan nou zoveel sneller dan Bergsma of klopt dat live.schaatsen.nl niet.
Hij had 'm in zicht geloof ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk dat die langzamer zal zijn dan de Belg.
Ik heb geen beeld, maar had Bergsma nu Swings op een ronde gezet?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja, hij gaat nooit 3,5 seconden toegeven. Jammer. Gun het Bergsma wel.quote:
Zou ook wel garpig zijn als hij 4 jaar na dato geen goud pakt door een eigen fout.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Alles winnen en dan weer op een piekmoment falen terwijl iedereen verwacht dat je wint.Prachtig.
JAquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Alles gemist door een vergadering
Sven door het ijs gezakt?![]()
![]()
Bohhquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:43 schreef Kamikazie het volgende:
Nou nu vanavond city-barca, ook mooie dingenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Vergadering op dit momentquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Alles gemist door een vergadering
Sven door het ijs gezakt?
Lijkt net GJE met z'n uiteten
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Maar wie moet er winnen? Ik vind het wel fijn om een voorkeur te hebben maar in dit geval is dat lastig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:43 schreef Kamikazie het volgende:
Nou nu vanavond city-barca, ook mooie dingen![]()
Ik gok 3-3 . 3X Messi en 3x aguero.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar wie moet er winnen? Ik vind het wel fijn om een voorkeur te hebben maar in dit geval is dat lastig.![]()
Vooral liefde voor Jorrit.quote:Het publiek is altijd voor de underdog natuurlijk.
Bergsma klopte Kramer vorig jaar ook al op het WKquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:42 schreef Lindgren. het volgende:
Alles winnen en dan weer op een piekmoment falen terwijl iedereen verwacht dat je wint.Prachtig.
![]()
![]()
lol_mathijsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik gok 3-3 . 3X Messi en 3x aguero.
Aguero is blessa![]()
Dat wordt lastigquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik gok 3-3 . 3X Messi en 3x aguero.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ah tuurlijk, ik had tegen 2 directieleden moeten zeggen dat ik niet kom omdat ik een eindeloos aantal rondjes schaatsen moet kijkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:46 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Vergadering op dit moment
Lijkt net GJE met z'n uiteten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb nooit iets met Kramer gehad, vind hem een van de irritantste Nederlandse sportfiguren samen met Dennis van der Geest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als Kramer had gewonnen dan was iedereen pro-kramer. Zijn allemaal Ajax supporters hier.![]()
Dennis van der Beestquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets met Kramer gehad, vind hem een van de irritantste Nederlandse sportfiguren samen met Dennis van der Geest.
Ik zie China nergens staan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Doen WIJ helemaal niet verkeerd.
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ha gayquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets met Kramer gehad, vind hem een van de irritantste Nederlandse sportfiguren samen met Dennis van der Geest.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Pas na 5k gaat zijn rug pijn doen, dus achtervolging kan wel. Jezus hier prik je toch zo doorheen.
Man man man![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:03 schreef ThadCastle het volgende:
Pas na 5k gaat zijn rug pijn doen, dus achtervolging kan wel. Jezus hier prik je toch zo doorheen.
Man man man![]()
Ik heb het wel te doen met die kerel. Weer de 10k verloren.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je geluisterd? Hij kan wel de achtervolging doen, bij de 5k had hij nergens last van. Nu verliest hij en opeens heeft hij last van zijn rug waardoor hij minder presteert. Dat vind ik gewoon slecht verliezen hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Heb je al dat stukje gelezen van Amerikaanse kranten waarom wij zo goed zijn in schaatsen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Doen WIJ helemaal niet verkeerd.
[ afbeelding ]![]()
Ja klopt wel hoor. Ik ga elke dag op mijn schaatsen de boodschappen doen. Pas ook op schaatsen naar de uni geweest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je al dat stukje gelezen van Amerikaanse kranten waarom wij zo goed zijn in schaatsen?![]()
![]()
Ik ga even stofzuigen en als ik terug ben wil ik dat mijn IF Mario Fernandes gekocht is.
Buy Now 19.500
Clubnaam AVW66
Tot strakjes
Wat is dat met die democracy/anarchy precies?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja hoor. Na 24 uur hebben ze eindelijk de lift key gevonden.![]()
Democracy is dat de volgende zet/beweging wordt bepaald door stemmen. Anarchy is die complete chaos zoals het in het begin was.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:43 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Wat is dat met die democracy/anarchy precies?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik kan daar echt geen 2 minuten naar kijken. Al die trollsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja hoor. Na 24 uur hebben ze eindelijk de lift key gevonden.Wel jammer want het is best leuk bedacht.
![]()
Ik heb echt een grafhekel aan al die youtubers die al die spelers maar de hemel in prijzen die goed zijn. IF Lukaku is 50k duurder geworden daardoor.![]()
Ze zijn weer terug bij af nadat iemand dig deed.. maar echt ver is het niet, ze hoeven alleen maar naar B2F (volgens mij) en dan zijn ze er al bijna.![]()
Laat ze maar ff IF Alex doenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:44 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb echt een grafhekel aan al die youtubers die al die spelers maar de hemel in prijzen die goed zijn. IF Lukaku is 50k duurder geworden daardoor.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Is er iemand waar ik een paar ton van kan overkopen?, ps4 / rabobank
heb geen contracten meer![]()
graag een dm als je wat hebt![]()
Na het daverende succes wat het Servische team boekt ga ik nog maar eens een team maken.
Ik draag Zwitserland, Griekenland, Rusland of Kroatië aan als kandidaten. Iemand al ervaring mee toevallig?![]()
![]()
Tbakkert met zijn Bukharovquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Na het daverende succes wat het Servische team boekt ga ik nog maar eens een team maken.
Ik draag Zwitserland, Griekenland, Rusland of Kroatië aan als kandidaten. Iemand al ervaring mee toevallig?![]()
Griekenland kun je wel aardig wat mee maken, weet niet of er 11 goede zijn maar je komt wel een eind denk ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Negredo gaat die midgets even lesje mannenvoetbal geven
Demichelis lijkt me niet zo verstandig, Messi gaat gewoon rondjes om hem heen rennen (met de bal).![]()
Ja denk dat Demichelis de weg kwijt gaat raken tegen Messi. Ik zou eerder Nastasic op hem zetten tot hij een gele kaart pakt en dan Lescott.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:15 schreef ThadCastle het volgende:
Demichelis lijkt me niet zo verstandig, Messi gaat gewoon rondjes om hem heen rennen (met de bal).![]()
Ik zie zelden een lange spits Barca problemen geven. Het zijn meer de wendbare types waar ze het lastig mee hebben. Aguero is echt een groot gemis.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:15 schreef ThadCastle het volgende:
Negredo is voor een lange spits nog behoorlijk wendbaar imo, maar City-watcher Hugo kan daar misschien wat meer over zeggenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik zie zelden een lange spits Barca problemen geven. Het zijn meer de wendbare types waar ze het lastig mee hebben. Aguero is echt een groot gemis.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik zie zelden een lange spits Barca problemen geven. Het zijn meer de wendbare types waar ze het lastig mee hebben. Aguero is echt een groot gemis.Negredo is natuurlijk niet zo wendbaar als Aguero. Toch denk ik dat Negredo/Jovetic het Pique lastig kan maken, en dan niet alleen door de lucht.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Negredo is voor een lange spits nog behoorlijk wendbaar imo, maar City-watcher Hugo kan daar misschien wat meer over zeggen![]()
IF Salpingidis lijkt me wel leuk. Maar ik maak die teams gewoon en dan leg ik ze naast elkaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:04 schreef m25 het volgende:
[..]
Griekenland kun je wel aardig wat mee maken, weet niet of er 11 goede zijn maar je komt wel een eind denk ik.![]()
![]()
quote:Wielrenner Kristof Goddaert laat het leven bij ongeluk
di 18/02/2014 - 19:10 Dramatisch nieuws uit het wielrennen. Profrenner Kristof Goddaert (27) is vandaag verongelukt. Hij viel met zijn fiets en een bus kon hem niet meer ontwijken. Hij overleed ter plaatse.
Kristof Goddaert was vanmiddag op een trainingstocht in Antwerpen. Aan het Straatsburgdok, vlakbij filmzaal Metropolis, viel Goddaert waar oude treinsporen de rijbaan kruisen.
Belga
Mogelijk bleef zijn wiel daarin steken. Goddaert viel net voor een bus van De Lijn kwam aangereden. Die kon Goddaert niet ontwijken. Hij overleed ter plaatse.
Goddaert boekte in zijn carrière een profzege. Hij won een rit in de Ronde van Wallonië van 2010.
Zijn opvallendste resultaat was de tweede plaats op het Belgisch kampioenschap van 2012 in Geel (kleine foto). Hij werd toen enkel door Tom Boonen geklopt. In 2009 werd hij derde op het BK en in Parijs-Brussel.
Goddaert reed voor onder meer Topsport Vlaanderen en AG2R en sinds vorig jaar was hij lid van IAM Cycling, de ploeg van onder anderen Sylvain Chavanel. Vorige week reed hij nog in de Ronde van Qatar
Kamergenoot van Nolf toen die overleed
Opmerkelijk, Kristof Goddaert was vier jaar geleden in Qatar de kamergenoot van Frederiek Nolf toen die in zijn slaap overleed. Dat had toen een "litteken nagelaten op zijn ziel".![]()
![]()
je hoeft je ook niet af te vragen wie ze als voorbeeld voor de sanctis hebben gebruikt bij fifa he![]()
dat moet barthez wel zijn, die gozer kan nog geen bal vangen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat is dit voor raar spel met stokjes die Ronald en Michel Mulder spelen, nog nooit gezien dit
edit. met Google er achter gekomen, mikado.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:02 schreef DutchSL het volgende:
Wat is dit voor raar spel met stokjes die Ronald en Michel Mulder spelen, nog nooit gezien dit
edit. met Google er achter gekomen, mikado.
Wat een kut jeugd moet jij gehad hebben.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Mikado gespeeld hebben is een vereiste voor een goede jeugd ?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wat een kut jeugd moet jij gehad hebben.
Wij speelden monopoly/hotel/mens erger je niet/diverse kaartspellen/rummicup etc etc![]()
Nja Mikado hoor wat mij betreft ook in dat rijtje thuis.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mikado gespeeld hebben is een vereiste voor een goede jeugd ?
Wij speelden monopoly/hotel/mens erger je niet/diverse kaartspellen/rummicup etc etcOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Deze boii weet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Niemand wil monopoly meer met mij spelen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wij speelden monopoly/hotel/mens erger je niet/diverse kaartspellen/rummicup etc etc
WK Editie, Dam tot Dom editie en de normale liggen hier een beetje te verstoffen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ligt hier ook al een jaartje of 8 ongebruikt op de kastquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niemand wil monopoly meer met mij spelen.
WK Editie, Dam tot Dom editie en de normale liggen hier een beetje te verstoffen.![]()
![]()
geen risk spelenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wij speelden monopoly/hotel/mens erger je niet/diverse kaartspellen/rummicup etc etc
#FreeTrapz![]()
HA! Gaaaaay!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niemand wil monopoly meer met mij spelen.
WK Editie, Dam tot Dom editie en de normale liggen hier een beetje te verstoffen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Leverkusen wordt redelijk geslacht zo te zien jaquote:
City-Barca nog niet heel boeiend. Barca is alleen maar bezig met balbezit en vallen, City creëert ook vrijwel niets. Het zal uiteindelijk toch van een voorzet of standaardsituatie moeten komen![]()
Kans is groter dat iemand met een man minder staat dadelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:32 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Leverkusen wordt redelijk geslacht zo te zien ja
City-Barca nog niet heel boeiend. Barca is alleen maar bezig met balbezit en vallen, City creëert ook vrijwel niets. Het zal uiteindelijk toch van een voorzet of standaardsituatie moeten komenHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Dat ook ja. Al fluit die gozer nou niet zo heel sterk moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kans is groter dat iemand met een man minder staat dadelijk.![]()
Hij deed het best aardig achterin maar ja beter een goal tegen met 11 man dan nu met 10.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:53 schreef ThadCastle het volgende:
Goed voor City dit, volgende wedstrijd die mongool niet
Niet buiten de 16 btw?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Die is geblesseerd toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:54 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Godverdomme
Waarom dan ook geen Nastasic?![]()
Nu wordt het rondtikken heel de tijd
Hala Madrid !
Lescott of Richards waren ook nog goede opties.quote:Hala Madrid !
Dan liever Richards iddquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lescott of Richards waren ook nog goede opties.![]()
Messi to score and Barca to win stond op 4.90
Hala Madrid !
Lescott is nog slechter imo en Richards is leuk voor FUT..
Javi Garcia heeft wel veel CB gespeeld vroeger.![]()
Mooie aanval CityHala Madrid !
lucho al naar 1.5K![]()
wat zijn de POTSen van deze wereld toch mooi
#FreeTrapz![]()
Was die penalty wel terecht? Rood geloof ik wel en de overtreding, maar ik dacht dat hij hem buiten de 16 aantikte. De overtreding werd sowieso buiten de 16 ingezet.Feyenoord Rotterdam![]()
Het gaat er volgens mij om wanneer de overtreding ophoudt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:06 schreef Fuszy het volgende:
Was die penalty wel terecht? Rood geloof ik wel en de overtreding, maar ik dacht dat hij hem buiten de 16 aantikte. De overtreding werd sowieso buiten de 16 ingezet.![]()
Kut rat busquets
Hala Madrid !
boeiend voor hem, hij is blijkbaar miljonairquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dan had hij wel 50 overall gehad.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:21 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Echt niveau Conference South die kerel![]()
Chelsea gaat hem hopelijk winnenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:35 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik zie PSG nog wel hoge ogen gooien in de CL trouwens.![]()
Laten we hopen van nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Chelsea gaat hem hopelijk winnen![]()
Ik hoop op Milan, maarja Milan
En anders Atletico, maar dat gaat hem ook niet worden.
Real dan maar van de realistische opties, of Dortmund.![]()
Dortmund?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:36 schreef DutchSL het volgende:
Ik hoop op Milan, maarja Milan
En anders Atletico, maar dat gaat hem ook niet worden.
Real dan maar van de realistische opties, of Dortmund.![]()
![]()
Mooie club met leuke spelers en een toffe coachquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:36 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet![]()
UP Sturridge![]()
zijn NIF lijkt 1000x beter.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooie club met leuke spelers en een toffe coach![]()
![]()
Dat riepen velen vorig jaar ook (vooruit, uiteindelijk kregen ze gelijk, ze werden het niet).quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is tenminste nog realistisch, Dortmund gaat het echt niet worden dit jaar
Ik geef Chelsea nauwelijks meer kans dan Dortmund.
En beiden veel minder dan Bayern en Real (imo de favorieten), ook minder dan Barca en PSG, maar verder hoeven ze voor niemand onder te doen.![]()
Dortmund is natuurlijk wel hun goudhaantje kwijt dat scheelt een slok op een borrelquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat riepen velen vorig jaar ook (vooruit, uiteindelijk kregen ze gelijk, ze werden het niet).
Ik geef Chelsea nauwelijks meer kans dan Dortmund.
En beiden veel minder dan Bayern en Real (imo de favorieten), ook minder dan Barca en PSG, maar verder hoeven ze voor niemand onder te doen.![]()
EA lol. Twee dagen niet gespeeld, nieuw teampje gemaakt en eindelijk door naar de 2e ronde vd cup. Daarna win ik em ook nog en ik dacht; mwah, kan soms toch wel leuk zijn. Boem, ultimate team wordt afgesloten. Ik zie nog in beeld ''wins cup and gets xp's''. En jawel disconnected. Daag 5k daag pack. *Lief kkdloasdjf*%^%^#$^$# dagboek*
![]()
ok mooiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:11 schreef m25 het volgende:
EA lol. Twee dagen niet gespeeld, nieuw teampje gemaakt en eindelijk door naar de 2e ronde vd cup. Daarna win ik em ook nog en ik dacht; mwah, kan soms toch wel leuk zijn. Boem, ultimate team wordt afgesloten. Ik zie nog in beeld ''wins cup and gets xp's''. En jawel disconnected. Daag 5k daag pack. *Lief kkdloasdjf*%^%^#$^$# dagboek*
![]()
Nee is gaar.. ze verdienen al teveel en dan ook nog zulke dingen 1000en keren per dag. Het zijn honden.quote:![]()
Boeiende schrijfstijl, daar moet je wat mee doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:11 schreef m25 het volgende:
![]()
twatquote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dan zou die ook andere nare trekjes vertonen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
jezus dat team, ben je in aanraking gekomen met het bloed van toefjes?
Hoho, ik heb nu Biabiany zonder hunter kaartje he.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
jezus dat team, ben je in aanraking gekomen met het bloed van toefjes?![]()
Oh sorry, dan neem ik mijn woorden terugquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoho, ik heb nu Biabiany zonder hunter kaartje he.![]()
![]()
En heb IF kaka op de CAM, en geen IF Mertens bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh sorry, dan neem ik mijn woorden terug![]()
![]()
Lekker boeiend of je een pace team gebruikt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Lekker boeiend of je een pace team gebruikt.
Hoe meer hoe beter.
Ibarbo
Catalyst ?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoho, ik heb nu Biabiany zonder hunter kaartje he.![]()
HAHA!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:37 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb biabany met anker en kat. Kheb gehackt. Twee chem styles
Een strapon voor je date.Dat zal je leren!
Doe het niet Ozz. Be gentlequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
HAHA!
Een strapon voor je date.Dat zal je leren!
Feyenoord Rotterdam![]()
Even een setje hunter kaarten kopen voor dit team.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kun je beter je spelers verkopen en terugkopen met een hunter kaartjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Even een setje hunter kaarten kopen voor dit team.![]()
quote:
Goed ideequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je beter je spelers verkopen en terugkopen met een hunter kaartje
Had laatst Remy voor 3400 coins met hunter. Terwijl de hunter kaarten zelf rond de 8.5K kosten.quote:![]()
100coins voor elke goal.quote:
HAHA!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:43 schreef Revontulet het volgende:
hahaha m'n nieuwe teams zijn beest.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hoe duur dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef Revontulet het volgende:
Alleen jammer dat UP Benatia nog zo kk duur is![]()
Nissa! mooie investering. Nog 44 goals te gaan voor profitquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nissa! mooie investering. Nog 44 goals te gaan voor profit
Ja, had al op UDB gekeken. 11K stond daar. Op zich een paar wedstrijdjes spelen en je bent al aardig op wegquote:![]()
Maar moet Chiellini ook nog halen. en IF Payet. En Ibraquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, had al op UDB gekeken. 11K stond daar. Op zich een paar wedstrijdjes spelen en je bent al aardig op wegwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Je mag mijn Ibra kopen voor 150 euroquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:53 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Maar moet Chiellini ook nog halen. en IF Payet. En Ibra![]()
Je mag m'n ballen likken voor 150 euroquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je mag mijn Ibra kopen voor 150 eurowat is een lach als je van binnen huilt![]()
Oh ik dacht wel gratisquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:55 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Je mag m'n ballen likken voor 150 euro![]()
Flauwquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:55 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Je mag m'n ballen likken voor 150 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |