Ik heb een keer naar Duitsland gewandeld, waar onderweg heel veel platgetrapte kikkers op de weg waren. Dat vond ik ook al eng. Verder zou ik nooit door een vlindertuin lopen, al die fladderende dingen die op mij gaan zitten vind ik ook niks.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:17 schreef Soempie het volgende:
Ik ben bang voor spinnen en kikkers. Nooit last gehad van kikkers, maar toen ik een keer in het schemerdonker naar huis moest lopen via een heel smal modderpad zat het vol kikkers en padden. En toen ze met z'n allen gingen hoppen en springen vond ik dat toch wat minder. Brrr.
Ik zit nu ook te kijken. Die Bergsma!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:19 schreef wyccie het volgende:
Heb vrij en kan naar het schaatsen kijken.
Wüst IIquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:35 schreef Etcetera het volgende:
Fuuuuuuuuuu spannendonverslaagbare Kramer wordt verslagen
![]()
![]()
Ik ook niet.quote:
Oh, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:34 schreef LadyBlack het volgende:
Klopt hoor wyccie, maar dat is omdat ie eigenlijk alleen mijn biologische vader is. Mijn moeder heeft mij bewust alleen gekregen.
Ik had niet zo veel verwachtingen. Tot vorige week kende ik die hele Bergsma niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:37 schreef Etcetera het volgende:
Dit had volgens mij niemand verwacht in Nederland
Ik kende 'm ook niet hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had niet zo veel verwachtingen. Tot vorige week kende ik die hele Bergsma niet.
Zo'n iel mannetje en dan zo keihard gaan.
Neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet.![]()
Hadden ze dus ook geen relatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me best apart om zoiets te arrangeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |