Jezelf nog even verwennen met lekkere dingen (als het mag)? Of leuke dingen doen voordat je een tijdje je dagen mag doorbrengen op een bedje?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:47 schreef Fixers het volgende:
Volgens mij moet ik ook maar zo'n ding aan gaan schaffen. Ik heb al jaren niet meer staand geplast, maar ik zal het in de toekomst vast eens gaan missen.![]()
Ik vind het bizar hoeveel aandacht die aankomende operatie vraagt. Het is over een paar weken al en het spookt echt constant door mijn hoofd. Dat ik überhaupt nog kan denken aan andere dingen vind ik wonderbaarlijk. Vandaag voor het laatst Androcur genomen, benieuwd of ik daar veel last van ga hebben komende dagen.
Dat had ik ook, die laatste maand of zo kon ik bijna nergens anders aan denkenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:47 schreef Fixers het volgende:
Ik vind het bizar hoeveel aandacht die aankomende operatie vraagt. Het is over een paar weken al en het spookt echt constant door mijn hoofd. Dat ik überhaupt nog kan denken aan andere dingen vind ik wonderbaarlijk. Vandaag voor het laatst Androcur genomen, benieuwd of ik daar veel last van ga hebben komende dagen.
Stoer hoor, dat over de ruggen van hulpzoekenden uit te vechten. Tja, dat schijnt de vrije markt te zijn. Ik hoor het nog iemand zeggen: "Tja, zolang (ook in de gezondheidszorg) een ondernemer een goed product tegen een redelijk prijs aanbiedt, zorgt de marktwerking er voor dat de patiënt optimale zorg krijgt"quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:27 schreef Fixers het volgende:
De patiëntenstop blijft nog wel even. De minister vind het geen probleem dat er in Nederland bepaalde basiszorg niet beschikbaar is. Http:// nos.nl/l/622166
In hoeverre je het een vrije markt mag noemen als één partij zo'n 85% van het aanbod in handen heeft en de voorzitter van de Raad van bestuur van z'n riante salaris elke maand een geslachtsoperatie kan betalenquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:44 schreef Onderweg het volgende:
Tja, dat schijnt de vrije markt te zijn.
Een belletje gedaan naar UMC, ik sta als patiënt geregistreerd en nu geduld hebbenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:29 schreef Nezhi het volgende:
Ik zou het UMC zelf bellen. Hier onderaan staan de contactgegevens: http://www.umcg.nl/NL/Zor(...)n/Pages/default.aspx
Je zit in ieder geval in de trein. Weet je hoe lang je ongeveer moet wachten?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:17 schreef Tina_TV het volgende:
[..]
Een belletje gedaan naar UMC, ik sta als patiënt geregistreerd en nu geduld hebben
Aaaaaarrrghhhhquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:00 schreef kELAL het volgende:
Ja hoor, hij is gevallen: de zinsnede "goed gelukt".![]()
Maar als je je begeeft in een mannenbolwerk om de stand van een ex-werkgever te bezoeken, vraag je er ook wel een beetje om...
Ik heb het gevoel dat ik 100 jaar in de tijd terug gaquote:Nou ben je man en dan ga je er over nadenken wat je liever wilt zijn. Wat is nou het aantrekkelijke van een vrouw zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |