Nu ben ik wel benieuwd.. waar ben je bang voor?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:14 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Interessant iets. Angsten. Zelf ben ik ook bang voor iets wat helemaal niet logisch is.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:52 schreef MrBadass het volgende:
Bijvoorbeeld: Ik ben als de dood voor orka's maar heb er nog nooit eentje in mn leven gezien..
Kom ze toch vaak in mn slaap tegenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]gelukkig kom je die niet al te vaak tegen
omdat ze weten dat je bang bant natuurlijk...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:25 schreef MrBadass het volgende:
[..]
Kom ze toch vaak in mn slaap tegen
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
omdat ze weten dat je bang bant natuurlijk...
en als je bang bent voor spinnen, hoe zit dat dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:27 schreef Life2.0 het volgende:
omdat je een aanvaring met een orca niet zou overleven, er zijn dus geen mensen die er niet bang voor zijn en nog meedoen met de genenpoelen
Nee helaas niet!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of je hebt een waterbed? Daar komen ze op af natuurlijk!
Ja dat weet ik ook niet, vandaar dat ik het hier vraagquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en als je bang bent voor spinnen, hoe zit dat dan?
o jah... dat was de vraagquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:29 schreef MrBadass het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet, vandaar dat ik het hier vraag
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
o jah... dat was de vraag
heb je geluk in nederland te wonen, andere landen was het gewoon een gegronde angst geweestquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is ook nogal vreemd om te zeggen, mattie.quote:
spinnen kunnen toch ook bijten en giftig zijn enzoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En hoe zit dat dan met iemand die bijv bang is voor een voorwerp?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:29 schreef littledrummergirl het volgende:
Volgens mij is dat iets wat is overgebleven uit de tijd dat je toch echt wel moest uitkijken als je een spin/slang/wolf/orkategenkwam
Omdat ze een serieuze bedreiging voor je veiligheid kunnen/konden zijn.
Zo kan je het ook bekijken natuurlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
heb je geluk in nederland te wonen, andere landen was het gewoon een gegronde angst geweest
gewoon voorzichtig zijn met bananen uitzoeken in de super, dan overleef je hetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken natuurlijk
daar zijn de verbindingen in de hersenen verkeerd aangelegd. Vaak door een negatieve ervaringen waar de persoon zelf een voorwerp mee associeert ( al dan niet "terecht" )quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:31 schreef MrBadass het volgende:
[..]
En hoe zit dat dan met iemand die bijv bang is voor een voorwerp?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |