https://www.kombijdepolit(...)ij-de-recherche.aspxquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:16 schreef Watnuu het volgende:
maar als we niet bij elkaar zijn, heb ik het gevoel dat hij zich met andere dingen bezighoudt..
Onderhand heb ik zijn familie ontmoet, en zijn hartstikke aardige mensen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Dit + je vorige topic ( R&P / Onzekerheid ) = wegwezen, als je het mij zou vragen.
Je vriendje doet pogingen om anderen te versieren en je vriendin is een slet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:20 schreef Watnuu het volgende:
Ik belden net met een vriendin, en die zei dat zei zelf ook praat met andere jongens, maar er verder niets mee doet.
Weet nou dus niet wat ik ervan moet denken
Het kan ook alleen om het praten zijn?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:21 schreef Lienekien het volgende:
Nou, dat is niet zo handig, dat je hem zo in de val hebt gelokt. Ja, je hebt nu wel duidelijkheid dat hij het niet alleen bij jou houdt, maar hoe verwacht je dat hij hierop reageert? Of ga je het hem niet vertellen?
Op een datingsite?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:21 schreef Watnuu het volgende:
[..]
Het kan ook alleen om het praten zijn?
Nee natuurlijk ga ik het hem niet vertellen dat ik dat was..
Leuk, zo'n leugen in je relatie. Maar wat ga je nu doen met deze wetenschap? En blijf je hem controleren?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:21 schreef Watnuu het volgende:
[..]
Het kan ook alleen om het praten zijn?
Nee natuurlijk ga ik het hem niet vertellen dat ik dat was..
TS is ook een man.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:22 schreef Silenus het volgende:
Mannen gaan niet op een datingsite om 'te praten', maar om met chicks te ballen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:22 schreef Silenus het volgende:
Mannen gaan niet op een datingsite om 'te praten', maar om met chicks te ballen.
Nogal logisch hè..quote:maar als we niet bij elkaar zijn, heb ik het gevoel dat hij zich met andere dingen bezighoudt..
Ik stuur hem zo meteen een sms, dat die de gekregen spullen mag terugsturen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Leuk, zo'n leugen in je relatie. Maar wat ga je nu doen met deze wetenschap? En blijf je hem controleren?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:24 schreef Watnuu het volgende:
[..]
Ik stuur hem zo meteen een sms, dat die de gekregen spullen mag terugsturen.
Ging het uit op een normale manier, oke, maar op zo'n manier heb ik geen respect en andersom blijkbaar ook niet.
Oh nou dan al helemaal. Homoseksuelen zitten juist alleen maar voor seks op datingsites, nog veel vaker/meer dan heteroseksuelen.quote:
Ja precies. Zal hem vragen of die me adres kan terugvinden in ze boekje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]Bam, meteen knopen doorhakken!
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:26 schreef Watnuu het volgende:
[..]
Ja precies. Zal hem vragen of die me adres kan terugvinden in ze boekje.
De eikel
Praat zij ook op datingsites?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:20 schreef Watnuu het volgende:
Ik belden net met een vriendin, en die zei dat zij zelf ook praat met andere jongens, maar er verder niets mee doet.
Weet nou dus niet wat ik ervan moet denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |