Welkom in de
SC,
In het
vorige topique kwam Sjoef bijna klaar over de curves van de curling girls, Soury is al die slappe lullen zat en gaat voor het rubber, Disana heeft de prik, De uiterschtheersende Copycat heeft last van pubers in de DM en zit aan de coke met Cas, Moots geht LOSS, its me heeft een zwak voor Peter Faber
(held)En Liesje die gewoon keihard geylt op een stoere AH boy, zal ze deze boy ooit nog eensch zien onder het genot van een glas wijn en een leren pakje ? Blijf deze kekke
SC volgen!
![stay_tuned.jpg%3Fw%3D600]()
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door Speedball op 18-02-2014 09:07:16 ]
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
martend
ik verkeer in driestrijd
quote:
Da's toch achter? Of openbaar vanmiddag?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Soury
Squeek
quote:
Italiaanse bol uit de oven met salami, groene pepers (uit zuur), mozzarella, ui ringen,kappertjes en tomaat.
Heerlijk
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Soury
Squeek
quote:
Ja zeker. Ik ben benieuwd
![2w5r4oz.gif]()
Hahaha..
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen