Zolang jij het playbackt met een tandenborstel aan de lippen kan ik niet anders stellen dat ik er licht geėmotioneerd van raak.quote:
Ik weet het alquote:Op maandag 17 februari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
Een vriendin heeft een verrassing voor me, we gaan wat doen maar ik weet niet wat
neequote:
Het doet me deugd zijn muziek zo verder te verspreiden onder de populatie.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang jij het playbackt met een tandenborstel aan de lippen kan ik niet anders stellen dat ik er licht geėmotioneerd van raak.
Gelukkig ben je niet nieuwsgierig. Al was deze 'grap' de eerste keer toch leuker.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
Een vriendin heeft een verrassing voor me, we gaan wat doen maar ik weet niet wat
Ben ik welquote:Op maandag 17 februari 2014 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet nieuwsgierig. Al was deze 'grap' de eerste keer toch leuker.
Haha keurig, maar hoeveel nummers heb je wel niet? Ik heb er 1400 op de iPod en nog zo'n 1000 die er niet oppassen, maar zelfs voor alleen de iPodcollectie is zoiets me al veel teveel werk.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben trouwens al bij de 'D' met m'n covers toevoegen.![]()
ik hoop het nietquote:
Hoe slecht was mijn nachtelijke 'gedicht' helemaal verrot zijnde?quote:
11610 nu.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha keurig, maar hoeveel nummers heb je wel niet? Ik heb er 1400 op de iPod en nog zo'n 1000 die er niet oppassen, maar zelfs voor alleen de iPodcollectie is zoiets me al veel teveel werk.
Wat ben je aan het doen met die nummers dan?quote:
Hij heet ze op, zo zal hij nooit 58 kg wegen.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen met die nummers dan?
quote:
Shi wahed bibliotheek.quote:
Luisterenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen met die nummers dan?
-____-quote:Op maandag 17 februari 2014 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Shi wahed bibliotheek.
[..]
Luisteren
okquote:
Ik vraag me af of ik deze niet snap of dat het gewoon een vreemde opmerking is.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij heet ze op, zo zal hij nooit 58 kg wegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |