neequote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dan gaan we de volgende keer dat we elkaar zien naar een winkel met een weegschaal
zware bottenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snap dan niet dat ik 10 kilo ! ! zwaarder kan zijn
Dat gaat al richting anoquote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
58 kilo met 1,75 is toch niet raar voor een vrouw?
uh oke dan nietquote:
Vegetariėr zijn zal heus meespelenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snap dan niet dat ik 10 kilo ! ! zwaarder kan zijn
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dan gaan we de volgende keer dat we elkaar zien naar een winkel met een weegschaal
in oktober een jubileumquote:Op maandag 17 februari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vegetariėr zijn zal heus meespelen
[..]
True, ik probeer ook wel gaandeweg dingen uit te vogelen en dan kom je ook dingen tegen waar je weer van leert, maar in het algemeen wil ik de opties eerst beter kennen voor ik echt verder kijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Trial & Error werkt altijd het beste, gewoon vanalles proberen en dan kom je er vanzelf achter. Wat wil je met die pianoroll dan?
[..]
lol manlet
zeg er dan niks over lulquote:
quote:
ik noem hem alleen een lulquote:Op maandag 17 februari 2014 22:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
jij weet niks van lul
zeg er dan niks over ! ! !
nee geen partijtjequote:Op maandag 17 februari 2014 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Proefkonijnen terugkijken zal je sterken in je zaak. Het stimuleert de walging voor vlees.
Ga je het nog vieren?, vleesvrij natuurlijk
Vast wel.quote:
wij hebben het over heel iets andersquote:Op maandag 17 februari 2014 22:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je bent toch jarig geweest
okequote:Op maandag 17 februari 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel.
Ken voldoende meiden waar het prima kan hoor.
Miguelquote:Op maandag 17 februari 2014 22:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
jij weet niks van lul
zeg er dan niks over ! ! !
Spijtig.quote:
Wil je mij voorlezen?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
wij hebben het over heel iets anders
misschien moet je je eerst inlezen
neequote:
*togquote:
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |