Hier nog zo een, en mijn vriendin ook niet. Maar wat wel heel apart is dat zij er ook niet tegen kan als ze het bij zichzelf doet. Dat is heel grappig om te zien, ik heb er een filmpje van gemaaktquote:Op maandag 17 februari 2014 21:44 schreef Banaan_ het volgende:
Het is zeker een martelmethode. Het zou bij mij werken als marteling. Kan absoluut niet tegen kietelen.
Ik denk dat het er aan ligt wie je kietelt en wanneer. Als je het ziet aankomen kun je je er mentaal op voorbereiden en dan kun je er volgens mij beter tegenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:25 schreef kristalhelder het volgende:
Ja, maar op gegeven ment raak je toch wel immuum?
Ik heb gemerkt dat dat per persoon heel verschillend kan zijnquote:Op zondag 2 maart 2014 21:53 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik denk dat het er aan ligt wie je kietelt en wanneer. Als je het ziet aankomen kun je je er mentaal op voorbereiden en dan kun je er volgens mij beter tegen
Ongetwijfeld. Als mijn man mijn voeten grijpt om te kietelen gil ik het het huizenblok bij elkaar. Maar dat doe ik ook als ik het niet zie aankomen. En ik kan mezelf ook onder de voeten kietelen. Pas als ik helemaal ontspannen ben kan ik er tegen en wordt het pas 'lekker'quote:Op zondag 2 maart 2014 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat dat per persoon heel verschillend kan zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |