quote:
Mijn stiefmoeder is erg zuinig en netjes. Als een apparaat van ¤500,- haar niet aankan wil ik er nog niet naar kijken

Dat watt net zo weinig zegt als zoom of megapixels ben ik met je eens. Alhoewel er ook zekere verschillen zijn zoals: Een smartphone met 50 MP heeft nog steeds minder goede beeldkwaliteit als een Spiegelreflex met 8 MP. Dit komt door andere factoren. Ook zegt het aantal MP camera in het zelfde apparaat niet altijd even veel in termen van kwaliteit. Toch kun je zeggen dat als een camera 50MP heeft, dat het een van de beteren is, omdat fabrikanten niet gek zijn en geen 50MP camera in een smartphone duwen, waardoor de prijs toe neemt, terwijl met de eerste review de "scam" al naar voren komt.
Als Tristar een super goedkoop model wilde maken, was dat ze net als andere merken wel gelukt, maar dan kregen ze er niet 1000 Watt in. Er zijn genoeg keukenmachines van ongeveer ¤50,- en volgens gebruikers voldoet zelfs de 250 Watt daar in, dus heb ik toch geen aanname om te denken dat deze 1000 Watt van veel mindere kwaliteit is?
Nogmaals. Een merk als kenwood of kitchenaid zit er nu niet in. Mijn budget is ¤100,- en ik wil de komende 2 à 4 jaar met dit apparaat kunnen doen, want ik ben maar een student en heb nog mijn hele leven om te upgraden.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.