SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bij de zin "straight outta.." denk je toch automatisch aan Compton? Ongeacht of je weet dat er een speler is die zo heet?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hoe zit het met Januzaj? Is van 61 naar 73 geupgrade, maar z'n IF is nog steeds bronze. Hebben ze alle IF's alleen mee ge-upgrade als de kaartkleur hetzelfde blijft?![]()
Echte bazen wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Bij de zin "straight outta.." denk je toch automatisch aan Compton? Ongeacht of je weet dat er een speler is die zo heet?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zijn stats zijn wel ge-upgrade maar niet de kaart kleur.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:42 schreef AntiHero het volgende:
Hoe zit het met Januzaj? Is van 61 naar 73 geupgrade, maar z'n IF is nog steeds bronze. Hebben ze alle IF's alleen mee ge-upgrade als de kaartkleur hetzelfde blijft?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jep.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:42 schreef AntiHero het volgende:
Hoe zit het met Januzaj? Is van 61 naar 73 geupgrade, maar z'n IF is nog steeds bronze. Hebben ze alle IF's alleen mee ge-upgrade als de kaartkleur hetzelfde blijft?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Stats ook nietquote:Op maandag 17 februari 2014 15:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zijn stats zijn wel ge-upgrade maar niet de kaart kleur.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dan zou het Kramer - Kemkers moeten zijn..quote:Op maandag 17 februari 2014 15:47 schreef Freire het volgende:
Kramer - Lee in de laatste rit morgen![]()
Ultieme wraak![]()
Yup. Maar daarmee breng ik hem niet in verband met die speler. Want ik ben niet bepaald bekend met bronzes.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Bij de zin "straight outta.." denk je toch automatisch aan Compton? Ongeacht of je weet dat er een speler is die zo heet?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hopelijk wint Bergsma. Kut Kramer.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:47 schreef Freire het volgende:
Kramer - Lee in de laatste rit morgen![]()
Ultieme wraak
En daarna gelijk de 10km van het Olympisch programma gooien, dat gaat nergens meer over, de buitenlanders willen niet eens meer startenvervang maar door een 3km.
![]()
Noren zijn gewoon slappe mietjes. Lekker de 10 km houden. Waarom zou het geschrapt moeten worden als de tegenstanders zeikerds zijn? Iedereen heeft toch gewoon een eerlijke kans? Moeten ze maar harder schaatsen.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hopelijk wint Bergsma. Kut Kramer.
En daarna gelijk de 10km van het Olympisch programma gooien, dat gaat nergens meer over, de buitenlanders willen niet eens meer startenvervang maar door een 3km.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Precies, dat domme gezeik ook over dat Nederlanders hun geheimen prijs moeten gevenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Noren zijn gewoon slappe mietjes. Lekker de 10 km houden. Waarom zou het geschrapt moeten worden als de tegenstanders zeikerds zijn? Iedereen heeft toch gewoon een eerlijke kans? Moeten ze maar harder schaatsen.
Gewoon met elkaar concurreren en hard schaatseni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Precies. Zo kun je het niet starten als manipulatie middel gebruiken om iets van de agenda te krijgen, wat een flauwekul.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Noren zijn gewoon slappe mietjes. Lekker de 10 km houden. Waarom zou het geschrapt moeten worden als de tegenstanders zeikerds zijn? Iedereen heeft toch gewoon een eerlijke kans? Moeten ze maar harder schaatsen.![]()
Ik kan niet in divisie 1 komen omdat ik te slecht benIk vind dat EA minder divisies moet instellen zodat ik ook eens in divisie 1 kan komen
![]()
Anders stop ik met FIFA spelen hoor
Zo werkt het gewoon niet in de wereld.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Misschien een idee om massaal niemand meer voor de 100 meter sprint in te laten schrijven. Bolt wint immers toch wel.![]()
Precies, ze moeten daar een 50m van maken. Dan kan iedereen weer meedoen en is het eerlijkerquote:Op maandag 17 februari 2014 16:12 schreef Toefjes het volgende:
Misschien een idee om massaal niemand meer voor de 100 meter sprint in te laten schrijven. Bolt wint immers toch wel.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Dat is toch net zoiets als de probowl? No D dusquote:![]()
![]()
Nu we toch bezig zijn: Beter doen Nederlandse clubs niet meer mee in het CL toernooi. Winnen we toch niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Precies, ze moeten daar een 50m van maken. Dan kan iedereen weer meedoen en is het eerlijker![]()
LLijkt me ook een goed idee ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn: Beter doen Nederlandse clubs niet meer mee in het CL toernooi. Winnen we toch niet.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja is gewoon een beetje aankutten volgens mij.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch net zoiets als de probowl? No D dusBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |