abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136813403
Hai.
Ik ben vanaf vrijdag al een beetje snotterig, dacht dat dit gewoon een kleine verkoudheid was dus deed er niks aan. Zaterdag leek het net alsof er een explosie was ofzo, want voelde me opeens superslecht! Hoofdpijn, keelpijn, dichte, pijnlijke oren, misselijkheid etc. Heb een soort jojo gevoel, het ene moment voel ik mij nof best goed em het andere moment weer totaal niet. De oorpijn en hoofdpijn is wel zo goed als weg maar voel me nog steeds misselijk en heb nog keelpijn. Heb me voor vandaag ziek gemeld en ga zo even stomen in bad. Dinsdag moet ik wel werken maar ik kan mij voor woensdag mischien nog ziek melden. Hoelang duurt dit gemiddeld en is het donderdag al over? Of duurt het meestal langer? En nog tips om mij beter te voelen?
Pogo dancing!
  maandag 17 februari 2014 @ 15:19:23 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_136813511
Dat duurt wel een weekje denk ik.
pi_136813565
Ik heb mijn glazen bol er even bijgepakt, gezien je conditie en achtergrond. 9 dagen na eerste verschijnselen moet het beter gaan
All management is Strategic Management.
pi_136813571
Veel drinken, als je kan ook goed eten. Eet gewoon wat je lekker vind, alles wat je binnen kan houden is meegenomen. Wordt niet overmoedig als jeje even beter voelt, maar ga rustig een wandelingetje buiten maken in de frisse lucht.
pi_136813930
Stomen biedt verlichting, net als neusdruppels, koorts in bed uitzweten (om virus te verdrijven), veel rusten, het de tijd geven om uit te zieken, duurt anders veel langer (jojo effect) en goed drinken/groente/fruit eten.
pi_136814288
Hou het maar op een weekje-anderhalve week.....gemiddeld. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_136819883
Echte griep duurt geloof ik 7 tot 14 dagen. Dan hou je haast niks binnen van eten en drinken. En is internetten wel het laatste waar je aan denkt om te willen doen.
pi_136841364
Ja het is denk ik ook eerder een zware verkoudheid nu maar alsnog niet fijn.
Pogo dancing!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')