Nou ja! Spijker op zijn kop!quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:51 schreef yats het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ik vraag me altijd af hoe dat in zijn werk gaat. Je bent wat aan het dm'en en als er een klik is stel je voor om een keer seks te hebben of wat?
Het "Hey, neuken?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan het gesprek sturen he. Dus gewoon over seksueel getinte onderwerpen praten enzo. en uiteindelijk kan daar of een afspraak uitkomen of zón "zullen we eens film gaan kijken" idee.
Tis allemaal niet zo moeilijk
Je moet zo'n zin wel kunnen uitdragen. Is idd niet voor iedereen weggelegdquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het "Hey, neuken?" werkt ook natuurlijk, maar is alleen voor gevorderden.
Probeer het eens, al komt het nu natuurlijk krampachtig over.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:51 schreef yats het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ik vraag me altijd af hoe dat in zijn werk gaat. Je bent wat aan het dm'en en als er een klik is stel je voor om een keer seks te hebben of wat?
Ik zou dan wel een nieuwe account maken, want als ze jouw pohi lezen ben je natuurlijk alleen maar spreekwoordelijk fuckedquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:51 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou dan wel een nieuwe account maken, want als je jouw pohi lezen ben je natuurlijk alleen maar spreekwoordelijk fucked
Nouja, de enige keer dat het mij is gebeurd, benaderde de dame in kwestie mij specifiek omdat ze seks met me wilde hebben. Beetje over en weer dm'en. En afspreken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:51 schreef yats het volgende:
[..]
Daarom. Je stuurt een soldaat ook niet het slagveld op zonder een paar schietlessen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet zo'n zin wel kunnen uitdragen. Is idd niet voor iedereen weggelegd
FUBAR 1on1quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou dan wel een nieuwe account maken, want als ze jouw pohi lezen ben je natuurlijk alleen maar spreekwoordelijk fucked
Het werkt niet. Geloof mij nou maar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Probeer het eens, al komt het nu natuurlijk krampachtig over.
Of gewoon bij binnenkomst gelijk van start gaan. Kan ook. Maar ook weer voor gevorderdenquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kijken of het klikt en dan je ding doen.
Mensen van onze lengte moeten dat ook niet proberen, Dima.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het werkt niet. Geloof mij nou maar.
Ow, zo ver ben ik nog niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of gewoon bij binnenkomst gelijk van start gaan. Kan ook. Maar ook weer voor gevorderden
Jawel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb daar dus echt 0,0 ervaring mee. Sowieso qua online 'iets regelen'. Vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan het gesprek sturen he. Dus gewoon over seksueel getinte onderwerpen praten enzo. en uiteindelijk kan daar of een afspraak uitkomen of zón "zullen we eens film gaan kijken" idee.
Tis allemaal niet zo moeilijk
Whut, wordt er nu gepromoot om op Fok eens een seksdate voor te stellen (nadat je dan al een beetje DM't hebt)quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:55 schreef Fascination het volgende:
unt. Ik vraag me altijd af hoe dat in zijn werk gaat. Je bent wat aan het dm'en en als er een klik is stel je voor om een keer seks te hebben of wat?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:
jawelquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Trial and Error. Gewoon doen en proberen. Je verliest er niet mee en je wint er enkel mee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb daar dus echt 0,0 ervaring mee. Sowieso qua online 'iets regelen'. Vandaar mijn vraag.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Probeer het eens, al komt het nu natuurlijk krampachtig over.
Natuurlijk. Fok is 1 grote dating en sexsite.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Whut, wordt er nu gepromoot om op Fok eens een seksdate voor te stellen (nadat je dan al een beetje DM't hebt)
Daarom altijd kloons achter de hand hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:05 schreef yats het volgende:
[..]Eens! Daarnaast denk ik dat ik hier inmiddels lang genoeg post dat de 'vaste bezoekers' me inmiddels wel een beetje kennen en weten dat ik niet zo heel snel dergelijke gesprekken zal hebben.
Of gewoon niet zo lang dramaqueenen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom altijd kloons achter de hand hebben.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom altijd kloons achter de hand hebben.
Lijkt me beter ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of gewoon niet zo lang dramaqueenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |