Niet de curieuzeneus uithangen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:19 schreef habitue het volgende:
Hebben compl en fax hun cravings nog samen kunnen stillen ?
Dit!quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:11 schreef Devv het volgende:
[..]
Je moet op dansles gaan. Dan ben je verzekerd van een partner.
Is dat zo gek dan? Ik kom tot 0 ONS'en in 13 jaar uitgaan. En nee, ik ben nog lang geen 37/38.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zijn niet veel ONSen voor 15 jaar
Maar idd de kroeg is zelden echt een omgeving voor een relatie. Tenminste, zie het weinig om me heen. Zijn vaak meer friends with benefits die ontstaan.
Is geen ritmegevoel hebben een probleem?quote:
Nee. 80% heeft geen ritmegevoel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:16 schreef yats het volgende:
[..]
Is geen ritmegevoel hebben een probleem?
Ik vind t raar ja (en niet omdat ik een meisje ben) Zie het ook genoeg om mij heen gebeuren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:14 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat zo gek dan? Ik kom tot 0 ONS'en in 13 jaar uitgaan. En nee, ik ben nog lang geen 37/38.
Niet iedereen heeft die kwaliteit. Sommige mensen hebben gewoon 0 aanspraak in een kroeg. Ik ken handenvol mensen (95% man) die het nog nooit hebben gehad.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind t raar ja (en niet omdat ik een meisje ben) Zie het ook genoeg om mij heen gebeuren.
Ok, hebben we dat ook vast vastgesteld. Ik ben blijkbaar raar dat het mij niet lukt om een ONS aan uitgaan over te houden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind t raar ja (en niet omdat ik een meisje ben) Zie het ook genoeg om mij heen gebeuren.
Okidoki, maar voor wat hoort watquote:
Natuurlijk niet. Salsa kan je heel snel lerenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:16 schreef yats het volgende:
[..]
Is geen ritmegevoel hebben een probleem?
Jij wordt tenminste nog aangesproken door oudere mannen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft die kwaliteit. Sommige mensen hebben gewoon 0 aanspraak in een kroeg. Ik ken handenvol mensen (95% man) die het nog nooit hebben gehad.
Kom maar op met die les dan!quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Salsa kan je heel snel leren
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij wordt tenminste nog aangesproken door oudere mannen.
Je bent iets belangrijk vergeten op het einde van uw zinquote:
Je hebt gelijk! Schandalig van mij! Zo hoor je een dame niet te behandelen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Je bent iets belangrijk vergeten op het einde van uw zin
Hoe kon je dat vergetenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Schandalig van mij! Zo hoor je een dame niet te behandelen.![]()
Alsjeblieft?
Mezelf kennende door haar kant op te lopen, met mijn schoen vervolgens aan een of ander tapijt of opstaand randje te blijven hangen, vol op mijn muil te gaan en dan met een rode kop heel droog te vragen of iedereen die haar ten dans wil vragen meteen voor haar valt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe kon je dat vergeten![]()
Nu ben ik benieuwd hoe je een vrouw ten dans vraagt. Tell me...
Wablieft? Wadde?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:42 schreef yats het volgende:
[..]
Mezelf kennende door haar kant op te lopen, met mijn schoen vervolgens aan een of ander tapijt of opstaand randje te blijven hangen, vol op mijn muil te gaan en dan met een rode kop heel droog te vragen of iedereen die haar ten dans wil vragen meteen voor haar valt.
Dat was niet de serieuze optie nee. Alhoewel ik onhandig genoeg ben om daadwerkelijk onderuit te gaanquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Wablieft? Wadde?![]()
Ik veronderstel dat het de probeerversie was. En nu de echte versie a.u.b.?
En wat zei ze?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:48 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was niet de serieuze optie nee. Alhoewel ik onhandig genoeg ben om daadwerkelijk onderuit te gaan![]()
Toen ik een jaar of 12 terug een jaar verplicht moest stijldansen van mijn ouders (ik ben helaas alles weer vergeten) stapte ik op de vrouw af met de vraag : mag ik deze dans van jou?
Dat is facking baas als je dan nog echt goed kan dansen ookquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:48 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was niet de serieuze optie nee. Alhoewel ik onhandig genoeg ben om daadwerkelijk onderuit te gaan![]()
Toen ik een jaar of 12 terug een jaar verplicht moest stijldansen van mijn ouders (ik ben helaas alles weer vergeten) stapte ik op de vrouw af met de vraag : mag ik deze dans van jou?
En?....omg, ik ben nu benieuwd, tell me tell mequote:Op woensdag 19 februari 2014 19:48 schreef yats het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Welke dansen ik moest leren of hoe onhandig ik soms ben?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:50 schreef complicate het volgende:
[..]
En?....omg, ik ben nu benieuwd, tell me tell me
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Welke dansen ik moest leren of hoe onhandig ik soms ben?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |