Dwaas die niet doorheeft dat hij het eigenlijk over honden heeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook goed, ik hoop dat het voldoende is.
[ afbeelding ]
Dan lees je ze toch niet? Of stond er een pistool op je gericht om je te dwingen ze te lezen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:19 schreef habitue het volgende:
Hmm ik weet niet hoor ook_gek. Die battles tussen jou en firefly deden mn ogen soms weken bloeden.
Miss is dat juist het probleem dat hij het enkel hier doet ipv buiten internet? ( geen idee ) maar kan een mogelijkheid zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:14 schreef yats het volgende:
Smooth faxie. Ik snap werkelijk jouw probleem niet als ik je hier soms zie posten.
Ja of die van hem onwijs hoog. Of hij wilt geen "mooie" vrouwen erkennen want dan hoeft hij ook geen actie te ondernemen en kan hij door zeuren enz enz enz enz. Zo kan ik er nog meer bedenken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:32 schreef TheOnlyException het volgende:
[..]
Misschien ligt jouw standaard wel gewoon enorm laag.
Verwijderen en next. Zonde van je tijd dit. Ze wilt je niet face it.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar mensen, wat moet ik nou doen? het ziet erna uit dat ze me negeert ( status onzichtbaar gemaakt op whatsapp omdat ik gek van mijzelf werd)
verwijderen, afwachten? of toch vragen wat er is ( zodat ik duidelijkheid heb, als ik die überhaupt krijg)
Dat klinkt verdomd bekend...quote:Miss is dat juist het probleem dat hij het enkel hier doet ipv buiten internet? ( geen idee ) maar kan een mogelijkheid zijn.
Dat vraag ik mij dus ook af. Ik zie genoeg leuke vrouwen en ik woon echt niet in de grootste plaats. Dat ik het dan weer niet voor elkaar krijg om bij een van die vrouwen een date los te peuteren is een ander probleem. Het klinkt inderdaad nogal als een excuus dat er geen vrouwen zijn.quote:Ja of die van hem onwijs hoog. Of hij wilt geen "mooie" vrouwen erkennen want dan hoeft hij ook geen actie te ondernemen en kan hij door zeuren enz enz enz enz. Zo kan ik er nog meer bedenken.
Ik kan mij niet voorstellen er zo weinig mooie vrouwen rond lopen. Overal zijn er genoeg leuke vrouwen. Daarom ben ik erg benieuwd wel gehucht ze kennelijk niet heeft. Of dat het gewoon een excuus is.
Nog ingegaan op het voorstel van een user om met hem naar de kroeg in zijn dorp te gaan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nounou ik had me niet in de hele context ingelezen hoor
Weet even niet over wie je het hebt, (yats?...) maar heb er toch nog geen tijd voor gehad.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nog ingegaan op het voorstel van een user om met hem naar de kroeg in zijn dorp te gaan?
Nee het was yats niet. Was vorige topic, een user die hier niet zo vaak komt...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet even niet over wie je het hebt, (yats?...) maar heb er toch nog geen tijd voor gehad.
Ow ik heb dan geen flauw idee wie...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee het was yats niet. Was vorige topic, een user die hier niet zo vaak komt...
Zou ik weer even moeten opzoeken...
Ach, yats wil denk ik ook wel met je erop uitquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik heb dan geen flauw idee wie...
Zijn er al geweest hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:47 schreef Kevin24 het volgende:
Een fok "als versieren niet zo makkelijk gaat" meet! Dat zal wat worden zeg!
Hoezo is dat gek? Ze heeft erover nagedacht of ze er nog zin in heeft en kwam tot de conclusie "te snel.." blabla.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:43 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ook omdat het sinds zaterdag was afgesproken dat we vandaag elkaar zouden zien, en nu op de dag zelf zegt ze af. Beetje gek.
Wat wilt dat zeggen voor de toekomst? Hoe moet ik reageren op haar? Niets meer uit mezelf?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo is dat gek? Ze heeft erover nagedacht of ze er nog zin in heeft en kwam tot de conclusie "te snel.." blabla.
Dus logishc dat ze dan vervolgens ook de date afzegt he.
Thats what I thoughtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:08 schreef ook_gek het volgende:
Dat wilt zeggen dat ze binnen kort uit elkaar getrokken word door iemand anders.
Prima, next en haar vergeten.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wat wilt dat zeggen voor de toekomst? Hoe moet ik reageren op haar? Niets meer uit mezelf?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:08 schreef ook_gek het volgende:
Dat wilt zeggen dat ze binnen kort uit elkaar getrokken word door iemand anders.
Ik was het niet, maar ik wil best een keer met jou de kroeg in duiken als jij daar zin in hebt. Kunnen we samen over vrouwen klagenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet even niet over wie je het hebt, (yats?...) maar heb er toch nog geen tijd voor gehad.
Ik zie je de laatste tijd alleen maar posten over hoe slecht het met de vrouwen gaat. Misschien moet je even wat afstand nemen, want zo wordt het een enorm frustratiepunt van je.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ik was het niet, maar ik wil best een keer met jou de kroeg in duiken als jij daar zin in hebt. Kunnen we samen over vrouwen klagen![]()
Mijn vrienden zijn inmiddels vrijwel allemaal 'aan de vrouw', dus die gaan niet meer mee op 'jacht'.
Neu ik moest gewoon even gniffelen toen jij dat zei. Wat betreft faxie ben ik het wel met je eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:24 schreef ook_gek het volgende:
Dan lees je ze toch niet? Of stond er een pistool op je gericht om je te dwingen ze te lezen?
Ach, dat het een frustratiepunt kan worden moge zo zijn, maar dat heb je zelf in de hand. Ik heb soms het idee als ik hier zo lees dat sommigen gewoon enorm veel moeite hebben met afwijzing in het algemeen. Afgewezen worden door een meid is misschien niet zo leuk, maar het gebeurt gewoon. Drop it, your loss, next one, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie je de laatste tijd alleen maar posten over hoe slecht het met de vrouwen gaat. Misschien moet je even wat afstand nemen, want zo wordt het een enorm frustratiepunt van je.
Tja ik had een hele tijd geleden even contact met iemand, maar jij was me voorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Neu ik moest gewoon even gniffelen toen jij dat zei. Wat betreft faxie ben ik het wel met je eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |