Haha ken ik jou?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil wel komen bezorgen hoor![]()
Ik ben niet zo van het bier alleen.... heb je geen Amaretto?
Neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:32 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Haha ken ik jou?
Op mijn vorige school zat iemand die faalde bij hosselen en die amaretto dronk.
Rotterdam toevallig?
Barbecue chickenquote:
Delenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boh die vind ik ook lekker
Gaan we 'm delen dan?
YOLOquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:32 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Haha ken ik jou?
Op mijn vorige school zat iemand die faalde bij hosselen en die amaretto dronk.
Rotterdam toevallig?
Sarcasme niet zien...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij kom je zo heel makkelijk in contact met leeftijdsgenootjes...
Basisbehoeften vindt men dan ook nogal belangrijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:55 schreef ook_gek het volgende:
Geweldig, niveau kan zelfs nog dieper zinken dan de vorige keer
Oh en faxie in wtf voor plaats woon jij dat jij geen jonge menden tegen komt? Ik ben toch in heel war gehuchten geweest. Maar mooie jonge vrouwen zijn er altijd!
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:19 schreef habitue het volgende:
Hmm ik weet niet hoor ook_gek. Die battles tussen jou en firefly deden mn ogen soms weken bloeden.
Hebben compl en fax hun cravings nog samen kunnen stillen ?
Misschien ligt jouw standaard wel gewoon enorm laag.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:55 schreef ook_gek het volgende:
Geweldig, niveau kan zelfs nog dieper zinken dan de vorige keer
Oh en faxie in wtf voor plaats woon jij dat jij geen jonge menden tegen komt? Ik ben toch in heel war gehuchten geweest. Maar mooie jonge vrouwen zijn er altijd!
Ze kwam erachter dat je mainstream games als Kingdom Hearts speelt misschien?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:43 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik weet niet wat er is gebeurd. Ik had vandaag afgesproken met het meisje van afgelopen vrijdag ( de jonge moeder zonder baan + wonen bij ex)
Vorige week stond ze op dezelfde tijd als ik op, terwijl ze geen plannen verder had. na onze date deed ze dit niet, maar goed geen probleem.
eergister zei ze dat ze morgen ( gister dus) weer met me ging opstaan. Uiteindelijk stond ze op rond 12 u op. Geen probleem natuurlijk, maar was wel apart.
vervolgens begon ze vrij meteen over een rekening die was binnen gekomen die ze niet kon betalen ( gas licht water van vorig jaar)
Ik zei dus dat ik hoop voor der dat ze nel weg is bij die ex omdat hij haar anders mee zou nemen in zijn financielle situatie. Dit vond ze en vreemde reactie, en sinds dien geen lieve woordjes, geen hele zinnen, wel telkens op whatsapp en Facebook online of ergens op reageren, maar op mij homaar. Ze begon gister namelijk wel met '' he moppie '', dus tot dat moment was er niks aan de hand.
( het was misschien geen slimme reactie nee, heb ook excuses aangeboden. Maar als je om zoiets kleins alles opzij legt vraag ik me af wat het überhaupt betekende. )
Het eerste wat ik denk; ze wou me alleen voor het geld, dan was vrijdag enkel vertrouwen opbouwen ofzo. Ik heb nog voorgesteld om vandaag naar haar te gaan ipv naar mij zodat het haar geen geld kostte, ook daar reageerde ze niet op.
wijze les of weer een fout vanaf mijn kant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze kwam erachter dat je mainstream games als Kingdom Hearts speelt misschien?Ze wilde graag ooit met mij samen kingdom hearts spelen, dus dat zat wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa, meteen uitmaken. Jij verdient beter.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ze wilde graag ooit met mij samen kingdom hearts spelen, dus dat zat wel goed.
Maar waar ligt de fout? Omdat ik onzeker ben? of vanwege haar situatie dat ik daardoor ''voorzichtig '' benquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, meteen uitmaken. Jij verdient beter.
Even teruglezen, moment.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar waar ligt de fout? Omdat ik onzeker ben? of vanwege haar situatie dat ik daardoor ''voorzichtig '' ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |