Genoeg selfies van sofs billen ontvangenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij mag alleen naar sofs billen kijken
waarom leen jequote:
heb jij dat ook gedaan?quote:
Lenen is handig jaquote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom leen je
is dat wel handig
zal ik dat ook doen
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij mag alleen naar sofs billen kijken
wat is ditquote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Genoeg selfies van sofs billen ontvangen
maar dan heb je heel veel studieschuldquote:
Waarom kun je niet op kamers als je leent?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef FL_Freak het volgende:
Lenenmoet je allemaal weer terugbetalen en kun je nog later pas het huis uit
yolo tochquote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij leent dus serieus maximaal bij voor je reizen?
Je bent gek.
Neequote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij leent dus serieus maximaal bij voor je reizen?
Je bent gek.
Ik bedoel wanneer je klaar bent met studie dat je met een grote studie schuld zit.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom kun je niet op kamers als je leent?![]()
Je hebt 17 jaar om iets te betalen, of 3. Nou dan weet ik het wel hoor
hoeveel leen je?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik leen om te kunnen leven, ik werk voor mijn reizen
bier =/= levenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik leen om te kunnen leven, ik werk voor mijn reizen
Waar je 17 jaar over mag doenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik bedoel wanneer je klaar bent met studie dat je met een grote studie schuld zit.
maar straks vind ik geen kamer en heb ik daar 27 euro aan verspildquote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja, in het begin ingeschreven
maar heb deze kamer via kamernet
ik geef mijn geld uit aan cocaine en horen, dat is levenquote:
backup is altijd handigquote:Op maandag 17 februari 2014 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
maar straks vind ik geen kamer en heb ik daar 27 euro aan verspild
Maar ondertussen ook nog sparen voor een inboedel na je studie voor op jezelf te wonen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waar je 17 jaar over mag doen
Peru lijkt me ook een super leuk landquote:Op maandag 17 februari 2014 14:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
China mogelijk
en anders wil ik in december naar Peru
Het is maar 27 euro, en het vergroot je kans op een kamer aanzienlijk. Ik zit daar ook bijquote:Op maandag 17 februari 2014 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
maar straks vind ik geen kamer en heb ik daar 27 euro aan verspild
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |