Je waarschuwingen komen ook met regelmaat niet geheel aan.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben altijd aardig
Maar er moet ook gewoon normaal in deze SC gedaan worden. En ik spreek niet altijd even tactisch mensen aan, maar het moet wel gebeuren ongeacht ik je nou aardig vind of niet
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben altijd aardig
Maar er moet ook gewoon normaal in deze SC gedaan worden. En ik spreek niet altijd even tactisch mensen aan, maar het moet wel gebeuren ongeacht ik je nou aardig vind of niet
ja dagquote:
ik wil goedkoperquote:
die is leukquote:Op maandag 17 februari 2014 14:17 schreef FL_Freak het volgende:
Vanavond naar de wolf of wallstreet film.
ja dat is super duurquote:
Daar geef je bijna niets uitquote:
hoeveel geef je daar uit dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar geef je bijna niets uit![]()
Vliegticket is het duurste
ik belegquote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin mij toch af te vragen waar Aldo zijn reisbudget vandaan komt. Jaloezie zit niet in mij, maar ik begin toch wel geïnteresseerd te raken
Maximaal lenen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin mij toch af te vragen waar Aldo zijn reisbudget vandaan komt. Jaloezie zit niet in mij, maar ik begin toch wel geïnteresseerd te raken
mijn budget voor een maand is 2k incl vliegticket en visumquote:
dat is mij te duurquote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef supersof het volgende:
ezell wanneer verhuis je naar aldo of amsterdam
dan kan ik je kamer huren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |