Lekker belangrijk. Als je je sporttas meeneemt naar het werk is dat slechts te prijzen. Mensen die daar over zeiken hebben waarschijnlijk een hangbuik en vreten zich elke dag vet in de bedrijfskantine aan troep.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:32 schreef Fripsel het volgende:
Vanaf volgende week ga ik stage lopen waar flink wat reistijd bij hoort. Ik moet 2x per week fysiotherapie volgen waardoor ik dus 2 avonden meteen door zal reizen naar mijn fysiotherapeut. Dat betekend dat ik dus mijn laptop, sportkleren & schoenen, en mijn avond eten in 1 tas moet zien te proppen.
En dat vind ik nogal lastig, wat is nou een geschikte tas, die er professioneel uitziet, maar waar ook alles inpast? En hij moet natuurlijk ook nog een beetje mooi zijn.
Voor mijn vriend zou ik hem inderdaad tof vinden, hij is nogal mannelijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:43 schreef mvdejong het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig een Burton Distortion rugtas, gekocht aangezien ik bij de huidige klant een eindje vanaf het pand moet parkeren.
Het ding heeft een apart vak voor een grote maat laptop, een apart vak onderop voor schoenen, straps om een snowboard onder te bevestigen (maar natuurlijk voor meer bruikbaar) en een hoop handige kleine vakjes. En het ding is verkrijgbaar in vele kleuren en patronen, en kost iets van EUR 65.
Het is maar een kleinschalig bedrijf. Maar het staat niet raar als je continue met 2 tassen (werktas & sporttas) loopt te zeulen?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:47 schreef jupisama het volgende:
Tja, dat maakt niet echt heel erg veel uit. Ik weet niet bij wat voor een bedrijf je stage loopt, maar ik zag in het WTC ook wel eens mensen met een sporttas lopen, dus zo erg vreemd is het ook niet.
Wie let daar nou op, joh.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het is maar een kleinschalig bedrijf. Maar het staat niet raar als je continue met 2 tassen (werktas & sporttas) loopt te zeulen?
Je laat je sporttas toch gewoon in de garderobe ?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het is maar een kleinschalig bedrijf. Maar het staat niet raar als je continue met 2 tassen (werktas & sporttas) loopt te zeulen?
Ze hebben niet echt een garderobe.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:54 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Je laat je sporttas toch gewoon in de garderobe ?
Ow. Nou ja, zoals al gezegd is, een nette sporttas is toch geen bezwaar ?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ze hebben niet echt een garderobe.
Als je niet de volledige werkdag met twee tassen lopt te zuelen gaat er niemand naar kraaien neem ik aanquote:Op maandag 17 februari 2014 10:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee hoor, wat boeit jou datquote:Het is maar een kleinschalig bedrijf. Maar het staat niet raar als je continue met 2 tassen (werktas & sporttas) loopt te zeulen?
Ja dat is waar.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:29 schreef jupisama het volgende:
[..]
Nee hoor, wat boeit jou dathet betekend niet dat je je werk slechter doet. Ik denk zelfs dat het goed is voor het contact met collega's. Ze zullen misschien nieuwschierig zijn en er naar vragen, dan leg je het verhaal gewoon uit, en voila daar heb je een informeel gesprek op de werkvloer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |