abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136803638
Vanaf volgende week ga ik stage lopen waar flink wat reistijd bij hoort. Ik moet 2x per week fysiotherapie volgen waardoor ik dus 2 avonden meteen door zal reizen naar mijn fysiotherapeut. Dat betekend dat ik dus mijn laptop, sportkleren & schoenen, en mijn avond eten in 1 tas moet zien te proppen.

En dat vind ik nogal lastig, wat is nou een geschikte tas, die er professioneel uitziet, maar waar ook alles inpast? En hij moet natuurlijk ook nog een beetje mooi zijn.
  maandag 17 februari 2014 @ 10:40:05 #2
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_136803816
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:32 schreef Fripsel het volgende:
Vanaf volgende week ga ik stage lopen waar flink wat reistijd bij hoort. Ik moet 2x per week fysiotherapie volgen waardoor ik dus 2 avonden meteen door zal reizen naar mijn fysiotherapeut. Dat betekend dat ik dus mijn laptop, sportkleren & schoenen, en mijn avond eten in 1 tas moet zien te proppen.

En dat vind ik nogal lastig, wat is nou een geschikte tas, die er professioneel uitziet, maar waar ook alles inpast? En hij moet natuurlijk ook nog een beetje mooi zijn.
Lekker belangrijk. Als je je sporttas meeneemt naar het werk is dat slechts te prijzen. Mensen die daar over zeiken hebben waarschijnlijk een hangbuik en vreten zich elke dag vet in de bedrijfskantine aan troep.

Ik zou voor functioneel gaan, en niet om een of andere debiele reden een zogenaamd "professionele" tas.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 17 februari 2014 @ 10:43:11 #3
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_136803907
Ik gebruik tegenwoordig een Burton Distortion rugtas, gekocht aangezien ik bij de huidige klant een eindje vanaf het pand moet parkeren.

Het ding heeft een apart vak voor een grote maat laptop, een apart vak onderop voor schoenen, straps om een snowboard onder te bevestigen (maar natuurlijk voor meer bruikbaar) en een hoop handige kleine vakjes. En het ding is verkrijgbaar in vele kleuren en patronen, en kost iets van EUR 65.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_136803971
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:43 schreef mvdejong het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig een Burton Distortion rugtas, gekocht aangezien ik bij de huidige klant een eindje vanaf het pand moet parkeren.

Het ding heeft een apart vak voor een grote maat laptop, een apart vak onderop voor schoenen, straps om een snowboard onder te bevestigen (maar natuurlijk voor meer bruikbaar) en een hoop handige kleine vakjes. En het ding is verkrijgbaar in vele kleuren en patronen, en kost iets van EUR 65.
Voor mijn vriend zou ik hem inderdaad tof vinden, hij is nogal mannelijk.
  maandag 17 februari 2014 @ 10:47:57 #5
419639 jupisama
Als je maar wilt!
pi_136804043
Tja, dat maakt niet echt heel erg veel uit. Ik weet niet bij wat voor een bedrijf je stage loopt, maar ik zag in het WTC ook wel eens mensen met een sporttas lopen, dus zo erg vreemd is het ook niet.
pi_136804136
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:47 schreef jupisama het volgende:
Tja, dat maakt niet echt heel erg veel uit. Ik weet niet bij wat voor een bedrijf je stage loopt, maar ik zag in het WTC ook wel eens mensen met een sporttas lopen, dus zo erg vreemd is het ook niet.
Het is maar een kleinschalig bedrijf. Maar het staat niet raar als je continue met 2 tassen (werktas & sporttas) loopt te zeulen? :@
  maandag 17 februari 2014 @ 10:52:48 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136804146
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:52 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Het is maar een kleinschalig bedrijf. Maar het staat niet raar als je continue met 2 tassen (werktas & sporttas) loopt te zeulen? :@
Wie let daar nou op, joh.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 17 februari 2014 @ 10:54:50 #8
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_136804190
quote:

[..]

Je laat je sporttas toch gewoon in de garderobe ?
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_136804207
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:54 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Je laat je sporttas toch gewoon in de garderobe ?
Ze hebben niet echt een garderobe.
  maandag 17 februari 2014 @ 10:57:01 #10
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_136804244
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:55 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ze hebben niet echt een garderobe.
Ow. Nou ja, zoals al gezegd is, een nette sporttas is toch geen bezwaar ?
Je zet het onder/naast je bureau en klaar.
Ik zie steeds vaker mensen in kostuum met een nette rugzak, is veel praktischer om een laptop mee te nemen dan een normale tas.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_136804246
quote:

[..]

Als je niet de volledige werkdag met twee tassen lopt te zuelen gaat er niemand naar kraaien neem ik aan :D Gewoon bij aankomst onder je bureau gooien.
  maandag 17 februari 2014 @ 10:57:04 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136804249
Hup, onder je bureau.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 17 februari 2014 @ 11:29:55 #13
419639 jupisama
Als je maar wilt!
pi_136805022
quote:
Nee hoor, wat boeit jou dat :) het betekend niet dat je je werk slechter doet. Ik denk zelfs dat het goed is voor het contact met collega's. Ze zullen misschien nieuwschierig zijn en er naar vragen, dan leg je het verhaal gewoon uit, en voila daar heb je een informeel gesprek op de werkvloer! :D
pi_136805052
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 11:29 schreef jupisama het volgende:

[..]

Nee hoor, wat boeit jou dat :) het betekend niet dat je je werk slechter doet. Ik denk zelfs dat het goed is voor het contact met collega's. Ze zullen misschien nieuwschierig zijn en er naar vragen, dan leg je het verhaal gewoon uit, en voila daar heb je een informeel gesprek op de werkvloer! :D
Ja dat is waar.
pi_136938481
Professioneel dan denk ik aan een leren aktetas, die kan je krijgen met laptop vak.
Deze kunnen nogal een professioneel prijskaartje hebben.
pi_136941647
Ben ik effe blij dat ik gewoon met rugzak met daarin o.a. een brooddoos en een thermoskan met koffie naar mijn werk mag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')