Onze pup is nu ruim 2 weken bij ons. Ging, tot gisterenavond, eigenlijk boven verwachting goed, met alles!
Tot 2 nachten terug hadden we 's nachts de bench in de slaapkamer staan, dat werkte goed. Eergisteren hebben we hem voor het eerst (tot dat moment voor zover mogelijk wel steeds verder weggezet) in de woonkamer gelaten, dat is wel de uiteindelijke plek. Daar was de dame het niet zo mee eens, maar na een half uurtje werd ze wel stil. Gisterenavond eigenlijk hetzelfde, alleen bleef het vannacht wel erg onrustig. Tot het moment dat de bench in de woonkamer is gebleven 's nachts, was ze zindelijk in de bench. Vannacht echter heeft ze wel, in elk geval één keer goed, in de bench geplast. Risico hebben we genomen, opzich nog geen ramp.
Vanmorgen wilde ze echter niet eten. Drinken héél klein beetje. Wel plassen, maar vlak erna binnen moet ze een beetje spugen. Niet veel, maar wat eruit kwam rook een beetje naar ontlastig-achtig en was erg dun / waterig. Toen gingen bij mij de alarmbellen wel af ivm blokkade van de darmen ofzo. Voor alle zekerheid toen even naar buiten gegaan, maar toen een ferme grote hoop, zonder dat ze daar meer voor moest werken dan anders. So far zo good, dacht ik toen weer. Ze heeft alleen nog niet gegeten, maar buiten leefde ze wel weer op met snuffelen enzo, binnen was/is ze heel erg loom.
2 nachten minder goed slapen + gisteren visite bij ons thuis waren misschien net even iets te enthouasiast. Geen idee hoe een pup reageert bij iets teveel drukte / te weinig slaap, maar dat ze nog niet gegeten heeft baart ons wat zorgen. Gisterenavond was er nog niks aan de hand en at ze wel gewoon. Ze zal niet in 1x doodgaan, maar we maken ons een beetje zorgen. Hebben jullie iets soortgelijks aan de hand gehad?
Als we ons zorgen blijven maken gaan we zeker naar de dierenarts; ik wil alleen voorkomen voor ieder wissewasje erheen te gaan.
bedankt vast voor jullie reacties!