Nee, gadverdamme.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:28 schreef Pokkelmans het volgende:
Heeft TS inmiddels al een flinke hond aangeschaft?
Ligt eraan hoe je eruit ziet ook, misschien ie hij wel gecharmeerd van kussenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:52 schreef Cat22 het volgende:
Brrr... wat een verhaal!![]()
Misschien moet ik me ook maar een maglite gaan aanschaffen.Want nu heb ik hooguit een kussen binnen handbereik om mee te gooien en ik verwacht dat dat weinig indruk zal maken op meneer de inbreker.
Nouja, ik kan me voorstellen dat je de komende tijd wat makkelijker in slaap valt wetende dat er een flinke hond in je woonkamer ligt te pitten. Grijpt ie de inbreker niet, dan verliest deze in ieder geval het element van de verrassing als jij je maglite tevoorschijn tovertquote:Op maandag 17 februari 2014 13:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, gadverdamme.
Ik wil een 6D-maglite.
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:52 schreef Cat22 het volgende:
Brrr... wat een verhaal!![]()
Misschien moet ik me ook maar een maglite gaan aanschaffen.Want nu heb ik hooguit een kussen binnen handbereik om mee te gooien en ik verwacht dat dat weinig indruk zal maken op meneer de inbreker.
Ja, lach maar.quote:
Aangezien ik -6 heb en ik vast geen tijd heb om mijn bril te pakken mis ik hem vast. Dwama.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:54 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je eruit ziet ook, misschien ie hij wel gecharmeerd van kussen
Met een deobus en een aansteker heb je ook altijd het element van verassingquote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, ik kan me voorstellen dat je de komende tijd wat makkelijker in slaap valt wetende dat er een flinke hond in je woonkamer ligt te pitten. Grijpt ie de inbreker niet, dan verliest deze in ieder geval het element van de verrassing als jij je maglite tevoorschijn tovert
En de wetenschap dat de premie die je hebt betaald voor je brandverzekering eindelijk wat gaat opleveren.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met een deobus en een aansteker heb je ook altijd het element van verassing
en een avondje minder aan stroomkosten om die verwarming op te stokenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En de wetenschap dat de premie die je hebt betaald voor je brandverzekering eindelijk wat gaat opleveren.
Da's wel een hele lange hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 17:34 schreef Skv het volgende:
Toch maar aangeschaft: http://www.saturn.nl/mcs/(...)8806.html?langId=-11
Heb ik in ieder geval íets naast mijn bed staan.
Waarom genoegen nemen met 40 cm als je 50 kan krijgen?quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom genoegen nemen met 40 cm als je 50 kan krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |