Ik heb de paddos genomen, de pillen vond ik eng.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
diezelfde avond heb je natuurlijk het bewijsmateriaal laten verdwijnen
oke.quote:
godse GFT bak jij.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:23 schreef Murdera het volgende:
Ik heb wel eens een tasje met een vers bakje paddo's en een stuk of 15 pillen gevonden
Hoor deze junkie zwerver danquote:Op maandag 17 februari 2014 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb de paddos genomen, de pillen vond ik eng.
Lekker ik ben vandaag ook vrijquote:Op maandag 17 februari 2014 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben ik ook niet. Mijn weekend begint op maandag.
Ga je nog wat doen dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Lekker ik ben vandaag ook vrij
Mama vogel niet in de buurt om een pier in je keel te stoppen?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nee en ik heb best wel honger eigenlijk
Ga eten dan.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nee en ik heb best wel honger eigenlijk
Waar ga je naartoe?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:45 schreef Salatrel het volgende:
ik heb zoveel vrije tijd dat ik constant de route van de vakantie na aan het lopen ben of ik dingen vergeet
Mijn mama is boos dus ik vraag maar even nietsquote:Op maandag 17 februari 2014 12:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mama vogel niet in de buurt om een pier in je keel te stoppen?
Jij bent er toch. ;squote:
Waarom is ze boos?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:50 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Mijn mama is boos dus ik vraag maar even niets
ik ga een stukje rijden op de motorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ga een stukje rijden op de motor
Nice. Hoeveel weken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Lekker hoor.quote:
laten we het hopenquote:
Ik heb wel eens op het station een zakje met pep en pillen erin gevonden, die ik verloren was.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:23 schreef Murdera het volgende:
Ik heb wel eens een tasje met een vers bakje paddo's en een stuk of 15 pillen gevonden
Bijdehandje. Ze is gestopt met roken.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent er toch. ;s
[..]
Waarom is ze boos?
moest lachenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op het station een zakje met pep en pillen erin gevonden, die ik verloren was.
Goeie grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |