quote:Op maandag 17 februari 2014 01:48 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil rechts als mijn vrouw.
quote:Op maandag 17 februari 2014 01:27 schreef Nestalgie het volgende:
Alles wat ik hier type gaat het ene oog in en het andere oog uit, je begrijpt iets pas als je het hebt meegemaakt.
Gvdquote:Op maandag 17 februari 2014 01:27 schreef Nestalgie het volgende:
Alles wat ik hier type gaat het ene oog in en het andere oog uit, je begrijpt iets pas als je het hebt meegemaakt.
Ik heb nog nooit zo'n snap gehad.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:15 schreef Murdera het volgende:
Wow,dima, je mag hem er eigenlijk al inhangen als ik het zo lees.
Nee.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik had tijdje geleden toch snapchat toegevoegd van zo'n tinder meisje die haar sc in haar tagline had staan. Ik kreeg toen een tijdje best veel apps, alleen gezichtfoto's enzo, wel echt heel mooi meisje. Soms stuurde ik een gezicht pic terug.
Afgelopen tijd was er een sickening radio silence. Ik ben afgelopen weekend op een forum gestuit waar allemaal meisjes hun snapchatten plaatsen of ze vragen om PM te sturen om hun snapchat te krijgen. Dus heb hele weekend meisje lopen toevoegen en ik heb nu meer snapchat contacten (girls only zelfs, heb ook al wat snaps en stories gezien, ghehe.) dan facebook vrienden. Gisteravond dus een mass gewaagde preshower pic gestuurd, had ik perongeluk ook naar dat tinder meisje gestuurd, ik had eerst nog gekeken of ik niet naar onbedoelde mensjes had gestuurd, voelde me echt kut....Vanochtend trefde ik ineens een pic van haar in badpak met fucking mooi lichaam.![]()
![]()
Het is makkelijker als hij de foto hier postquote:Op maandag 17 februari 2014 09:31 schreef Panzermaus het volgende:
Dima post die SC usernames dan, ik heb geen badpak gezien sinds zwemles.
Nein ik wil zelf Direkt Kontakt met leuke Vrouwen in mijn Postcode.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is makkelijker als hij de foto hier post
kk dezequote:Op donderdag 13 februari 2014 19:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Thanks, ik zocht nog een leuke poster voor m'n glasbak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |