Om vijf minuten later te gaan janken dat het zo'n kutspel is, je het wéér van je HD wist en nóóít meer zal spelen.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:04 schreef Photomorti het volgende:
Ik ga denk eens een potje 64 player metro spelen en dan gewoon een ammo crate droppen in een groep v40 spammerseens kijken wat er gebeurd hjaha , of een t-ugs plaatsen 100000x spot assist bonus
quote:Op maandag 24 februari 2014 10:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Om vijf minuten later te gaan janken dat het zo'n kutspel is, je het wéér van je HD wist en nóóít meer zal spelen.
En daags erna weer van voren af aan?
QFTquote:Op maandag 24 februari 2014 10:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Om vijf minuten later te gaan janken dat het zo'n kutspel is, je het wéér van je HD wist en nóóít meer zal spelen.
En daags erna weer van voren af aan?
Heb zelf ook wat problemen met opstijgen in de SA maps, lijkt dat de jet niet genoeg vaart heeft ofzo, alsie eenmaal op snelheid zit lukt optrekken wel...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:29 schreef cherrycoke het volgende:
Ben ik de enige die niet kan opstijgen met een jet in Oman? Het lijkt wel of de baan te kort is of doe ik iets fout?
Jets zijn sinds BF3 wel verkracht kun je veilig stellen, maar in SA heeft het apparaat alleen met afterburner fatsoenlijk effect.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:29 schreef cherrycoke het volgende:
Ben ik de enige die niet kan opstijgen met een jet in Oman? Het lijkt wel of de baan te kort is of doe ik iets fout?
De su 50 krijg ik in second assault ook niet omhoog zonder ergens op te crashenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:29 schreef cherrycoke het volgende:
Klopt! Je moet iets naar rechts sturen van de baan af. Je komt dan op een bultje die je de lucht in lanceertquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:29 schreef cherrycoke het volgende:
dit snap ik niet. Je doet toch gewoon de afterburner aan en pitch vol omhoog?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:15 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Klopt! Je moet iets naar rechts sturen van de baan af. Je komt dan op een bultje die je de lucht in lanceert.
Dat komt door die zandstorm natuurlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:29 schreef cherrycoke het volgende:
Vaak heb ik dan nog niet genoeg vaart aan het einde van de baan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:33 schreef robuust89 het volgende:
[..]
dit snap ik niet. Je doet toch gewoon de afterburner aan en pitch vol omhoog?
Best knap, aangezien je sinds BC2 echt geen kut aan skill meer nodig hebt voor een chopper...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:16 schreef Typisch het volgende:
Ik stapte voor het eerst een helikopter in, ik ging gelijk naar beneden als een baksteen.![]()
Toch maar eventjes oefenen.
Ik stapte in en ging omhoog (stond al op een flatgebouw), maar ik weet de controlls niet dus ik ging gelijk weer naar beneden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Best knap, aangezien je sinds BC2 echt geen kut aan skill meer nodig hebt voor een chopper...
Heb je zo door, maar echt, in BF2 was het vele malen moeilijker (maar het lastigst was nog steeds Desert Combatquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik stapte in en ging omhoog (stond al op een flatgebouw), maar ik weet de controlls niet dus ik ging gelijk weer naar beneden.
Ik geloof je gelijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Heb je zo door, maar echt, in BF2 was het vele malen moeilijker (maar het lastigst was nog steeds Desert Combat)
Hoeft niet in 1 potje....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:33 schreef Photomorti het volgende:
Ik krijg die uvac echt niet unlocked pffff 3 jet fighter ribbons in 1 potje ja dat lukt wel ja :S
Waarom zou je dan ook Metro spelenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef Gewas het volgende:
Begin me een beetje te ergeren aan het gedrag van mensen in deze game. Net zo'n potje metro en dan krijg je zo 'choke-point' in het midden van de map (vrijwel elk potje) en dan heb je het halve team die vanaf een lange afstand gaat liggen snipen, wachten tot je de hoek omkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |