Alles kost geld bij EA.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:28 schreef Woods het volgende:
Loont het om Premium te kopen of afwachten, wil die BF3 maps wel hebben of zijn deze gratis?
Het loont echt wel, vooral als je Premium gewoon bij een keysite haalt (goedkoper).quote:Op zondag 2 maart 2014 15:28 schreef Woods het volgende:
Loont het om Premium te kopen of afwachten, wil die BF3 maps wel hebben of zijn deze gratis?
Dat dusquote:Op zondag 2 maart 2014 15:57 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Alles kost geld bij EA.
Dat terzijde, Premium loont wel, vind ik.
Moet eerlijk zeggen dat ik het ook weleens over het hoofd zie. Het enige waar ik naar kijk is de map en het aantal spelers. Dat ik in mijn enthousiasme dan soms een grenadeje gooi kan ik mezelf niet kwalijk nemenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:20 schreef Photomorti het volgende:
Het gaat echt af en aan ook al staat de hele chat vol met berichten over no explosives :S
Is het tegenwoordig soms zeldzaam dat mensen kunnen lezen in europa?
Terecht.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
wel leuk dat veel gebande mensen op 1 staan met progression
Is een gerucht, officieel heeft DICE gezegd "end of march".quote:Op maandag 3 maart 2014 17:36 schreef cherrycoke het volgende:
Battlefield 4: Naval Strike
Premium: March 18, 2014
http://battlefield.wikia.com/wiki/Battlefield_4:_Naval_Strike
klopt dit?
Jup en daarna zei DICE dat het voor premium 2 weken eerder al speelbaar is. dus zou maar zo kunnen dat ik hem de 14de al speelquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:55 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Is een gerucht, officieel heeft DICE gezegd "end of march".
14e is vrijdagquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:24 schreef Convict het volgende:
[..]
Jup en daarna zei DICE dat het voor premium 2 weken eerder al speelbaar is. dus zou maar zo kunnen dat ik hem de 14de al speelal kom ik pas de 15de terug van wintersport
Eergister een lekker potje met LMG+IRNV+Smokegrens op een no-explosive serverquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:46 schreef Catkiller het volgende:
Metrohoeren![]()
Toch met een extra route er bij naar punt B en de smoke maakt het het allemaal wel wat leuker, meer te doen dan op de andere versie in ieder geval.
Dus volgens jou komt hij voor premium members half april uit?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:37 schreef VelitoX het volgende:
quote:
14e is vrijdag DLC komt op dinsdag uit. Overigens is premium 2 weken later dan die "end of march" .
Bedoelde natuurlijk eerderquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:11 schreef Convict het volgende:
[..]
Dus volgens jou komt hij voor premium members half april uit?
Taakbeheer FTW.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:23 schreef Woods het volgende:
Irritant dat als je Origin wegklikt je hem niet meer kan openen![]()
Opnieuw geïnstalleerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |