abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136796511
Laten we beginnen met de inb4's:
- Ik ben niet dik
- Ik koop broeken die erg wijd zijn
- Het zijn geen skinny jeans

Ik draag mijn broeken veel. Ik heb meestal maar 3 paar. Maar na ze een jaar intensief te dragen scheur ik er altijd uit bij mijn kruis.

Weten jullie waardoor dat kan komen? Of er zelf ook last van?
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_136797034
Hoger optrekken.
pi_136797138
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef OllieWilliams het volgende:
Hoger optrekken.
Kan het daar echt door komen? Dat zit echt niet lekker. Mijn ballen moet lekker hangen... :@

Ik ben trouwens niet iemand die zijn broek "sagt".
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_136797281
Ja, daar kan het door komen. Als je dan je benen uit elkaar doet bijv als je op je fiets stapt, komt er teveel spanning op bij je kruis en scheur je eruit.
pi_136797541
Tijdens het lopen schuurt de stof tegen elkaar en wordt dunner, dan scheurt het ook sneller. Koop meer broeken en wissel meer af :+.
dag
pi_136797725
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:28 schreef OllieWilliams het volgende:
Ja, daar kan het door komen. Als je dan je benen uit elkaar doet bijv als je op je fiets stapt, komt er teveel spanning op bij je kruis en scheur je eruit.
Daar kan het trouwens wel door komen. Ik fiets 30km per dag.
pi_136797749
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:34 schreef Peter het volgende:
Tijdens het lopen schuurt de stof tegen elkaar en wordt dunner, dan scheurt het ook sneller. Koop meer broeken en wissel meer af :+.
Haha ja true daar kan het ook door komen.

Het is alleen zo jammer wanneer een broek die nog perfect gaaf is één terminale beschadiging heeft.
pi_136798116
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Haha ja true daar kan het ook door komen.

Het is alleen zo jammer wanneer een broek die nog perfect gaaf is één terminale beschadiging heeft.
En eerder je moeder/naaister er een versteviging binnenin laten naaien?
dag
pi_136799169
Heb ik ook gehad, was een hele chille broek van replay, dus wel kwaliteit. Die is afgelopen week ook uitgescheurd, omdat ik hem soms een maand lang aanhad. Toch niemand die dat door heeft.
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
pi_136799634
Wel fucking kut trouwens. De winkels hier zijn maar open van 10:00 tot 1800.

Nu moet ik dus morgenochtend voordat ik naar de uni ga voor een tentamen een broek halen om fatsoenlijk naar mijn werk te kunnen. :r
pi_136799783
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 00:42 schreef Roadtrip het volgende:
Wel fucking kut trouwens. De winkels hier zijn maar open van 10:00 tot 1800.

Nu moet ik dus morgenochtend voordat ik naar de uni ga voor een tentamen een broek halen om fatsoenlijk naar mijn werk te kunnen. :r
koop dan ook meer dan 1 broek
pi_136799839
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 00:52 schreef Adames het volgende:

[..]

koop dan ook meer dan 1 broek
Ik had er 4. Maar ze zijn niet allemaal net genoeg om mee naar de zaak te nemen. Zowiezo hoef ik maar 1x per maand naar kantoor te komen. En mijn laatste nette broek ging toevallig 2 weken geleden kapot. Op een moment dat ik te pauper was een nieuwe te halen. Wat ik eigenlijk nu nog ben.

Dieselprijzen :r
pi_136800817
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 00:56 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik had er 4. Maar ze zijn niet allemaal net genoeg om mee naar de zaak te nemen. Zowiezo hoef ik maar 1x per maand naar kantoor te komen. En mijn laatste nette broek ging toevallig 2 weken geleden kapot. Op een moment dat ik te pauper was een nieuwe te halen. Wat ik eigenlijk nu nog ben.

Dieselprijzen :r
Je kan toch met de fiets gaan?

:P
blablablabla
pi_136800822
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 04:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Je kan toch met de fiets gaan?

Ik rij 5000km per maand... prive.
pi_136800823
Dan moet je dus ook niet zeuren over de dieselprijs.

blablablabla
  maandag 17 februari 2014 @ 10:07:53 #16
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_136803113
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef Roadtrip het volgende:
Laten we beginnen met de inb4's:
- Ik ben niet dik
- Ik koop broeken die erg wijd zijn
- Het zijn geen skinny jeans

Ik draag mijn broeken veel. Ik heb meestal maar 3 paar. Maar na ze een jaar intensief te dragen scheur ik er altijd uit bij mijn kruis.

Weten jullie waardoor dat kan komen? Of er zelf ook last van?
Broeken over je reet trekken ipv halverwege te laten hangen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 17 februari 2014 @ 11:34:36 #17
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_136805153
Echt nog nooit meegemaakt :') Ik heb wel meer broeken maar ook altijd een favoriet die het meest gedragen wordt :+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_136805600
Dat is altijd wel makkelijk te repareren. Of beter nog, verstevigen voordat de broek echt door is.
pi_136807100
Komt echt door het fietsen. Toen ik nog naar school moest fietsen (+16 km per dag) scheurden m'n broeken altijd uit bij m'n kruis. Nu ik niet meer naar school ga en dus niet echt grote stukken meer fiets is er geen één broek meer uitgescheurd.
pi_136808385
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef Roadtrip het volgende:
Ik heb meestal maar 3 paar.
Daar ga je al.
pi_136808498
Komt door het fietsen. Door de frictie van je benen langs het zadel krijg je daar dunne plekken. Heb ik ook en ik koop ook geen echt dure broeken omdat dat toch niet helpt. ALs je ze regelmatig moet vervangen omdat je veel fietst, ga je toch geen 150 euro voor een broek betalen :')
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')