Kan het daar echt door komen? Dat zit echt niet lekker. Mijn ballen moet lekker hangen...quote:
Daar kan het trouwens wel door komen. Ik fiets 30km per dag.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:28 schreef OllieWilliams het volgende:
Ja, daar kan het door komen. Als je dan je benen uit elkaar doet bijv als je op je fiets stapt, komt er teveel spanning op bij je kruis en scheur je eruit.
Haha ja true daar kan het ook door komen.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:34 schreef Peter het volgende:
Tijdens het lopen schuurt de stof tegen elkaar en wordt dunner, dan scheurt het ook sneller. Koop meer broeken en wissel meer af.
En eerder je moeder/naaister er een versteviging binnenin laten naaien?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha ja true daar kan het ook door komen.
Het is alleen zo jammer wanneer een broek die nog perfect gaaf is één terminale beschadiging heeft.
koop dan ook meer dan 1 broekquote:Op maandag 17 februari 2014 00:42 schreef Roadtrip het volgende:
Wel fucking kut trouwens. De winkels hier zijn maar open van 10:00 tot 1800.
Nu moet ik dus morgenochtend voordat ik naar de uni ga voor een tentamen een broek halen om fatsoenlijk naar mijn werk te kunnen.
Ik had er 4. Maar ze zijn niet allemaal net genoeg om mee naar de zaak te nemen. Zowiezo hoef ik maar 1x per maand naar kantoor te komen. En mijn laatste nette broek ging toevallig 2 weken geleden kapot. Op een moment dat ik te pauper was een nieuwe te halen. Wat ik eigenlijk nu nog ben.quote:
Je kan toch met de fiets gaan?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:56 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik had er 4. Maar ze zijn niet allemaal net genoeg om mee naar de zaak te nemen. Zowiezo hoef ik maar 1x per maand naar kantoor te komen. En mijn laatste nette broek ging toevallig 2 weken geleden kapot. Op een moment dat ik te pauper was een nieuwe te halen. Wat ik eigenlijk nu nog ben.
Dieselprijzen
Ik rij 5000km per maand... prive.quote:
Broeken over je reet trekken ipv halverwege te laten hangenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef Roadtrip het volgende:
Laten we beginnen met de inb4's:
- Ik ben niet dik
- Ik koop broeken die erg wijd zijn
- Het zijn geen skinny jeans
Ik draag mijn broeken veel. Ik heb meestal maar 3 paar. Maar na ze een jaar intensief te dragen scheur ik er altijd uit bij mijn kruis.
Weten jullie waardoor dat kan komen? Of er zelf ook last van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |