ontvoeringen van straat en aansluitend misbruik komen voor..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je denkt dat pedo's kinderen even de bosjes in sleuren als ze uit school komen?
Niet door Bennoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:20 schreef Casiotone het volgende:
[..]
ontvoeringen van straat en aansluitend misbruik komen voor..
Dit vond ik zo opmerkelijk: Benno L. woont daar gewoon al tijden, en niemand heeft het überhaupt gemerktquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:10 schreef WitteMuur het volgende:
[..]Wat stel je je aan.. De kinderen weten niet eens wie die man is als je het ze niet verteld. Tokkie onderbuik argument
1 week toch, volgens de OP?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit vond ik zo opmerkelijk: Benno L. woont daar gewoon al tijden, en niemand heeft het überhaupt gemerkt
Ik ook, kan die klappen krijgenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:11 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ik kom liever die Benno elke dag tegen dan die figuren van net uit P&W.
Ja, het kan ook zomaar zijn dat Benno L. op zondag in de auto stapt en iemand aanrijdt. Er zijn kennelijk al meer dan genoeg risicoanalyses gemaakt en risico's beperkt. De figuren die nu nog zogenaamd opkomen voor de belangen van de mindervaliden en de kinderen in dit land die liegen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:20 schreef Casiotone het volgende:
[..]
ontvoeringen van straat en aansluitend misbruik komen voor..
denk ook dat ie niet veel buiten komtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit vond ik zo opmerkelijk: Benno L. woont daar gewoon al tijden, en niemand heeft het überhaupt gemerkt
Nee, dat klopt. Hij was eerst slim genoeg om niks in de buurt te proberen en nu doet hij dat al helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:22 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Die kans zal vast niet groot zijn nee
Ik dacht dat ik ergens gehoord had dat hij er al langer woonde. Hij is sowieso al het hele jaar vrij, dus ik denk dat hij ook al bijna anderhalve maand in die flat woont.quote:
De waan van de dag is zo hypocriet en zo willekeurig als de pest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stoer op internet gaan dreigen dat je iemand wel gaat slaan. Harde boiiii. Als je het meent ga je naar Leiden om het te doen en als je het niet meent moet je het niet zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stoer op internet gaan dreigen dat je iemand wel gaat slaan. Harde boiiii. Als je het meent ga je naar Leiden om het te doen en als je het niet meent moet je het niet zeggen.
Nee inderdaad. Je kan je kind gewoon laten zwemmen met Benno. Oh wacht...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je bent alleen in al die jaren compleet vergeten hoe onzinnig dat eigenlijk was?
[..]
Voor een kind over het algemeen ook niet als je gewoon normaal doet en een klein beetje nadenkt.
Ik verwachtte eigenlijk geen serieuze reactie nee, dus doe waar je blij van wordt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:26 schreef Drxx het volgende:
[..]![]()
![]()
Sorry nee, moet ik hier nu serieus op gaan reageren?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Vanwege je behoefte op internet even stoer te doen en je zogenaamd in te zetten voor een betere samenleving. Hier, krijg je een sticker. Wat zeg ik, een heel stickervel.
[ afbeelding ]
Zijn jullie BFFs of zo? Of "beste matties"?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stoer op internet gaan dreigen dat je iemand wel gaat slaan. Harde boiiii. Als je het meent ga je naar Leiden om het te doen en als je het niet meent moet je het niet zeggen.
Ja, leuk, maar hij mag geen zwembaden in. Totaal niet aan de orde dus.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Je kan je kind gewoon laten zwemmen met Benno. Oh wacht...
Nee hoor, hier, neem een Schultenbräu en draai een sjekkie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:26 schreef Drxx het volgende:
[..]![]()
![]()
Sorry nee, moet ik hier nu serieus op gaan reageren?
Je vergelijkt één agent die een minderjarige verkracht met meerdere pedoseksuelen die meerdere kinderen verkrachten? Really?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:27 schreef Woelwater het volgende:
Wel grappig trouwens deze ophef om een pedo in de buurt, terwijl het verleden al heeft uitgewezen dat een politieagent in de straat nog gevaarlijker kan zijn voor je kind (Milly Boele)
Ik ken Xa1pt niet zo goed eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:27 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie BFFs of zo? Of "beste matties"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |