abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 februari 2014 @ 23:29:23 #26
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_136797316
Ik weet niet wie ik liever voor de loop van mijn geweer zou willen hebben, Ome Benno of dat werkloze tuig dat daar staat te protesteren.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 16 februari 2014 @ 23:57:31 #27
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_136798438
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet niet wie ik liever voor de loop van mijn geweer zou willen hebben, Ome Benno of dat werkloze tuig dat daar staat te protesteren.
Waarom zou je een keuze moeten maken ;)
  zondag 16 februari 2014 @ 23:59:04 #28
396550 Richestorags
pi_136798503
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 22:53 schreef chucky1987 het volgende:

[..]

En als Robbert M ooit uit de TBS komt zal dat waarschijnlijk nooit naar buiten komen. Er zijn heel wat mensen die hem wel even willen spreken onder 4 ogen.
Daar heeft hij het wel zelf naar gemaakt...
pi_136798588
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:59 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Daar heeft hij het wel zelf naar gemaakt...
Bij TBS juist niet.
  maandag 17 februari 2014 @ 00:04:11 #30
396550 Richestorags
pi_136798660
quote:
7s.gif Op maandag 17 februari 2014 00:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Bij TBS juist niet.
Wat bedoel je?
pi_136798692
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 00:04 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Als iemand TBS opgelegd krijgt is iemand (gedeeltelijk) ontoerekeningsvatbaar.
  maandag 17 februari 2014 @ 00:09:34 #32
396550 Richestorags
pi_136798811
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 00:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als iemand TBS opgelegd krijgt is iemand (gedeeltelijk) ontoerekeningsvatbaar.
Dat is theoretisch gezien waar. Het gaat er bij mij echter moeilijk in dat er geen lampje in je bovenkamer gaat branden dat het misbruiken van baby's fout is, erg fout. En zelfs al zou het dat niet doen, het zal mij verrotten wat er met die vent gebeurt.
pi_136798980
Ik wacht nog steeds op de pics van de buitenlandse demonstranten.

Dat filmpje op hart van Nederland is trouwens wel erg grof. 'de enige oplossing is een kogel door zijn kop' 'die man hoort thuis in zijn graf' typisch ook weer dat het allemaal hollandse tokkiewijven zijn die dat zeggen.

En ik zie echt alleen Nederlanders protesteren daar, hoi Geert Wilders.
pi_136799027
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 00:09 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Dat is theoretisch gezien waar. Het gaat er bij mij echter moeilijk in dat er geen lampje in je bovenkamer gaat branden dat het misbruiken van baby's fout is, erg fout.
Als iemand een stoornis heeft werkt het allemaal net even wat anders dan bij 'normale mensen'.

quote:
En zelfs al zou het dat niet doen, het zal mij verrotten wat er met die vent gebeurt.
Ja, je toont precies aan waarom eigenrichting nooit getolereerd moet worden. Er wordt op geen enkele manier rekening gehouden met omstandigheden, want "hij heeft het er zelf naar gemaakt". Zelfs als dat volledig tegenstrijdig zou zijn aan de werkelijkheid dan nog gelooft men dat, omdat het anders een bedreiging vormt voor de toegeëigende legitimering om geweld te gebruiken.
pi_136799070
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 00:15 schreef mapima het volgende:

Dat filmpje op hart van Nederland is trouwens wel erg grof. 'de enige oplossing is een kogel door zijn kop' 'die man hoort thuis in zijn graf' typisch ook weer dat het allemaal hollandse tokkiewijven zijn die dat zeggen.

Geen kogel dan ben je geen haar beter als benno. Dat die buurt niet goed is om voor benno in te verblijven ben ik het wel mee eens.
pi_136799097
Prima staaltje citymarketing. Benno Leiden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136799244
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 00:15 schreef mapima het volgende:

quote:
  maandag 17 februari 2014 @ 00:27:12 #38
396550 Richestorags
pi_136799297
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 00:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als iemand een stoornis heeft werkt het allemaal net even wat anders dan bij 'normale mensen'.

Je neemt wel heel erg de eigen verantwoordelijkheid weg van dit individu he?

quote:
Ja, je toont precies aan waarom eigenrichting nooit getolereerd moet worden. Er wordt op geen enkele manier rekening gehouden met omstandigheden, want "hij heeft het er zelf naar gemaakt". Zelfs als dat volledig tegenstrijdig zou zijn aan de werkelijkheid dan nog gelooft men dat, omdat het anders een bedreiging vormt voor de toegeëigende legitimering om geweld te gebruiken.
Zoals je zelf al aangaf, we hebben hier niet echt met een normaal persoon te maken. Ik kan me goed voorstellen dat één van die ouders hem goed wil aanspreken. Ik zou er niet wakker om liggen iig.
pi_136799423
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 00:27 schreef Richestorags het volgende:
Je neemt wel heel erg de eigen verantwoordelijkheid weg van dit individu he?
In het geval van een ziekte of stoornis is die verminderd of geheel afwezig. Waar denk je dat de term 'toerekeningsvatbaarheid' over gaat?

quote:
Zoals je zelf al aangaf, we hebben hier niet echt met een normaal persoon te maken. Ik kan me goed voorstellen dat één van die ouders hem goed wil aanspreken. Ik zou er niet wakker om liggen iig.
Van ouders snap ik dat, van de rest van de mensheid - waar het vrijwel altijd over gaat - niet. Die hebben er niets mee te maken en zijn alleen maar uit op zelfbevrediging.
pi_136799657
Ik geloof niet dat autochtonen het monopolie hebben op dom gepeupel gedrag.
pi_136799738
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 00:44 schreef HiZ het volgende:
Ik geloof niet dat autochtonen het monopolie hebben op dom gepeupel gedrag.
dat hebben ze ook niet buitenlanders kunnen net zo erg zijn maar de nadruk wordt wel vrijwel altijd op allochtonen gelegd
pi_136799787
Klinkt wel lekker, pedo weg pedo weg pedo weg

weg met die pedofiel, weg met die pedofiel
pi_136799818
Ja maar hij zit wel te kijken hoor naar FOK tv... ha Benno!
pi_136799869
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Klinkt wel lekker, pedo weg pedo weg pedo weg

weg met die pedofiel, weg met die pedofiel
Elke stad zou eigenlijk een pedoweg moeten hebben. Houdt het allemaal lekker overzichtelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136799906

Gaat Gerrie serieus met die personen zitten praten? Dat zijn allemaal drugsverslaafden lijkt 't.
pi_136799913
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 00:50 schreef mapima het volgende:

[..]

dat hebben ze ook niet buitenlanders kunnen net zo erg zijn maar de nadruk wordt wel vrijwel altijd op allochtonen gelegd
Ik heb het niet over buitenlanders gehad; buitenlanders die dit soort truukjes uithalen moeten helemaal door de politie worden aangepakt. Ik had het over allochtonen, die meestal gewoon hier wonen en vaak zelfs geboren zijn.
pi_136799945
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Gaat Gerrie serieus met die personen zitten praten? Dat zijn allemaal drugsverslaafden lijkt 't.
Nou ja, praten hoort erbij in Nederland, maar de boodschap moet wel eenduidig zijn; die man moet ergens wonen en waar dat is wordt niet bepaald door gepeupel.

Ik vraag me trouwens af hoe lang deze hysterie nog doorgaat; er mag best wel weer wat oog komen voor het feit dat er een verschil bestaat tussen verkrachting en het maken van blote foto's van kinderen. In de laatste gevallen is de belangrijkste schade vaak het gevolg van de hysterie van de omgeving en niet van het misbruik zelf.
pi_136799999
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 01:02 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik heb het niet over buitenlanders gehad; buitenlanders die dit soort truukjes uithalen moeten helemaal door de politie worden aangepakt. Ik had het over allochtonen, die meestal gewoon hier wonen en vaak zelfs geboren zijn.
hoewel het niet dezelfde termen zijn bedoelde ik daar ook allochtonen mee xD sorry voor de onduidelijkheid
pi_136800230
Toch is het waarschijnlijk geen lekker idee dat die foto's van jouw kind nooit meer van het web te verwijderen zijn en iedere avond een andere pedo zich daaraan zit te verlekkeren.
pi_136800263
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 01:35 schreef DrDentz het volgende:
Toch is het waarschijnlijk geen lekker idee dat die foto's van jouw kind nooit meer van het web te verwijderen zijn en iedere avond een andere pedo zich daaraan zit te verlekkeren.
Nee, dat is niet lekker, en ja dat is wel echte schade. Maar de grotere schade zit in de hysterie. Ik zou me niet lekker voelen als ik wist dat er kinderfoto's van mij zouden worden gebruikt door pedo's. Als ik het wist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')