abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 28 maart 2014 @ 11:09:17 #126
43556 miss_dynastie
pi_138257014
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 10:18 schreef annelotje het volgende:
Leuk donnarush!

Hier het beginnetje van mn nieuwe werk. Ik moet erg wennen aan het zwarte doek en ook aan het zwart/wit patroon. Ik heb altijd met gekleurde patronen gewerkt.

[ link | afbeelding ]
Ik ben nu ook bezig met een zwart werkje (al heeeeeel lang :P ), maar er staan er gek genoeg geen meer op mijn wishlist voorlopig; ik vind het moeilijk werken....
pi_138257103
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik ben nu ook bezig met een zwart werkje (al heeeeeel lang :P ), maar er staan er gek genoeg geen meer op mijn wishlist voorlopig; ik vind het moeilijk werken....
Ik ga een serie van 3 maken... ik hoop dat het gaat wennen hihi
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 11:13:38 #128
382129 crew  Donna
pi_138257126
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:05 schreef annelotje het volgende:
Ik had als eerste project de Yoshi's en mijn 2e was de pokemon dus gewoon doen hoor Donna!
Wow echt?! Als jouw tweede project Pokémon was dan moet dit mij ook lukken!
pi_138257178
Gewoon proberen Donna! En eindeloos geduld houden :). Ik heb eerst alleen maar kerstkaartjes geborduurd (die zijn echt, 5 bij 10 centimeter max., dus volgens mij kleiner dan je cupcake ;)!) en toen ben ik ook gewoon overgestapt op een groter patroon. Weliswaar niet zo groot als de pokemon :D, maar voor mijn doen nog steeds heel groot. Ik heb er wel maanden over gedaan :P
pi_138257383
En meer foto's. Meer foto's is beter.

Mijn lavendelveld tot nu toe:
. Breder dan dit wordt hij niet. Wel nog ongeveer 4 a 5 keer zo lang!
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 11:53:41 #131
382129 crew  Donna
pi_138258331
Het wordt ongeveer 30x40cm dan. Niet schokkend groot, maar in verhouding tot een 8x8cm cupcake wel :P.

Ik heb de Marktplaatsman in ieder geval een e-mail gestuurd. Ben heel benieuwd.
pi_138273167
Ik heb hier al heel lang niets meer gepost. Heb het borduren ook een hele tijd links laten liggen. Maar ben begin dit jaar weer begonnen. Ik had namelijk 2 nijntje borduurseltjes die ik zou maken als ik zwanger zou worden en dat was dus in januari. Helaas ging dat mis, maar ik heb de pokemon er gewoon weer bij gepakt. Nijntje mag nog even langer wachten.
Heel gaaf om te zien dat lijnloos en annelotje deze epic pokemon 'al' af hebben.
Mijn pokemon is pas op pagina 2 aangekomen van de... 30? Nou ja, heb dus nog heel wat steekjes te gaan, maar geen haast he. Ik doe ook maar een paar steekjes per dag aangezien ik een MMO speel die de meeste tijd opslokt.
Ik zal morgen bij daglicht eens een foto maken van mijn voortgang. (Want dat is natuurlijk het leukst van dit topic.. De foto's)

De werkjes die ik zo even gauw heb langs zien komen zien er erg leuk uit. Ik zie ook nog een paar bekende werkjes die al een stuk zijn opgeschoten. Heel gaaf allemaal.
De zelda map die je wilt maken, lijnloos, is dat die ik ook heb gemaakt? Die was erg leuk om te doen :Y
Duurde bij mij 4 maanden voor ie af was, maar toen zat ik ook uren achter elkaar eraan. Die tijd heb ik nou niet meer.
pi_138281681
Ik ben al weer een behoorlijk stukje opgeschoten!

Kan iemand mijn geheugen opfrissen trouwens? In mijn patroon staan af en toe in 1 hokje 2 symbolen gescheiden door een / of een \. Hoe is dat ook alweer bedoelt? Ik ben het eerder ook wel eens tegen gekomen, maar ik heb echt geen idee meer... :{
pi_138283264
LadyGrey, zijn dat dan geen halve steken? Ik ken het zelf niet maar volgens mij heb je wel eens halve of kwart steken.

Risu!!! Gewoon doorzetten met de pokemon hoor!
Ik weet niet of het dezelfde is, want ik zag 2 versies, maar ik dacht het wel ja! Moet nog beginnen ooit, maar eerst mega haakklus en daarna nog meer haaksel-opdrachten en mijn borduurgiraffen moeten ook nog :@ dus, ooit
pi_138291566
Nee, ik dacht dat eerst ook, maar in de symbolen staan de halve en kwart steken aangegeven, dus daarom raakte ik verward!
pi_138292405
Weird... misschien 1 draadje van de ene kleur en 1 draadje van de andere?
pi_138293897
Ja, ook niet dus :P dat wordt ook gewoon met symbolen aangegeven. Er staat ook níets in de instructie vermeld over deze symbolen, zo stom. Het gaat alleen maar over de halve steken, kwart steken etc. Maar die staan allemaal als symbool aangegeven.
pi_138294277
of halve kruissteek van de een en halve van de ander?
pi_138298625
Stom patroon!
pi_138305069
Indr r daad stom patroon

hier is er alweer een kleurtje op -O-
net maar eens gekeken welke kleuren (naja een paar kleuren) ik Veel ga gebruiken en daarvan de missende besteld. Ook het missende kleurtje van tranquility is besteld *O*

Ik kan me ook helemaal niet meer herinneren of ik überhaupt wel kleuren voor dit project besteld had :@
pi_138309853
Hey, ik had gezegd dat ik nog een fototje zou plaatsen, dus bij deze.
Ik ben dus in januari 2013 begonnen met deze en heb er iets van 3 maanden actief aan gewerkt en nog 2 maanden half voordat ik het aan de kant legde. Nou dus weer verder gegaan.
Kon mijn camera niet vinden (man heeft hem af en toe nodig voor werk) dus maar even met ipad gedaan.
Beetje weinig resultaat voor bijna anderhalf jaar later. :P
Dit is ongeveer anderhalve pagina. Ik werk pagina voor pagina, maar stop niet persee op de rand, maar maak de kleur wel 'af' zeg maar. Dus dan heb je niet een duidelijke pagina afscheiding.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138315196
Mooi risu! Blijft ook geniaal dat je gekleurde stof hebt genomen _O_
  Moderator maandag 31 maart 2014 @ 09:45:24 #143
382129 crew  Donna
pi_138354639
Mijn eerste borduurwerkje

pi_138355472
Leuk *O*
pi_138356839
Mooi begin Risu!

En Donna, ik ben verliefd op je cupcake <3, wat een mooi dingetje. Ook heel netjes gedaan!
pi_138361714
Leuk!!
  Moderator maandag 31 maart 2014 @ 15:26:39 #147
382129 crew  Donna
pi_138364452
Thanks. Ik ben er ook wel een beetje trots op haha. Heb ook nog een grotere met meer cupcakes liggen. Ga ze ophangen in m`n craft-room wanneer die klaar is.

Had een super vlotte reactie van de Marktplaatsman. Ben benieuwd wanneer m`n garen komt! :D
pi_138365015
Oeh een crafts-room O+ die zou ik ook wel willen... Maar aan de andere kant, nu zit ik gewoon gezellig naast man in de woonkamer.
Denk dat ik ook eigenlijk een crafts-house nodig heb voor erbij... :')
  Moderator maandag 31 maart 2014 @ 16:19:57 #149
382129 crew  Donna
pi_138366395
Haha Lijnloos een crafts-house, lijkt me geweldig.

Ik zit ook wel in de woonkamer, maar dingen zoals naaiwerk en de naaimachine wil ik graag gewoon laten staan, incl. alle spulletjes op tafel en dat wil ik in de woonkamer absoluut niet. Ik kan niet tegen 'rommel' in m`n zicht. In zo`n kamertje kan ik alles laten staan en de deur gewoon dichttrekken.

Oh en voor het opbergen van m`n spullen vind ik het ook wel prettig. Nu ligt in de ene kast wol, in de andere m`n boeken en daar weet dit en dat. Zo fijn als dat straks in 1 ruimte/kast ligt!
Mijn vriend is eigenlijk alle avonden aan het werk of in zijn loods, dus ik vind dat ik ook wel een eigen kamertje mag. :9
pi_138371126
Haha heb je helemaal gelijk in donnarush ;)
Mooi cupcakje *O*

mijn bestelling bij de mwrktplaatsman is ook weer gedaan (en betaald). Nog even en dan hebb ik dus weer wat kleurtjes bij mijn verzameling :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')