Beste fokkers,
Afgelopen dinsdag heb ik 4 kiezen laten vullen bij de tandarts. 1 van de kiezen had al een vulling en de tandarts heeft deze vulling volledig verwijderd en opnieuw gevuld omdat er een gaatje in/onder(?) de oude vulling zat. Ik zag heel erg tegen het tandartsbezoek op maar uiteindelijk viel het die dag zelf wel mee.
Dinsdagavond nog wel wat last gehad van de verdoving en spuitjes en die akelige klemmen die om mijn kiezen moesten. Woensdag en donderdag ging het al stukken beter maar vrijdagavond begon het gedonder.....
Rond 17:00u kreeg ik ineens last van een constante pijn aan de kies waarvan de vulling volledig verwijderd en weer opnieuw gevuld was. Ik kan best wel tegen een stootje maar het is zo'n 'zeurende' pijn dat ik wel paracetamol moest slikken om de avond een beetje fatsoenlijk door te komen. De nacht van vrijdag op zaterdag weer wakker geworden van de pijn en wederom een pijnstiller genomen. Inmiddels is het zondagavond en heb nog steeds pijn wanneer ik geen pijnstillers in neem.
Zou dit door die zogenaamde witte vulling komen waar ik hier al meer over heb gelezen? Of zou er iets mis zijn met deze kies? Ik vind het vooral raar dat ik woensdag en donderdag vrijwel geen last had en dat het sinds vrijdagavond pijn is gaan doen.
Ik hoop dat er hier ervaringsdeskundigen zijn die mij kunnen helpen want ik begin er een beetje moedeloos van te worden!