Dit moet je toch wat duidelijker formuleren, een schrik reactie is normaal; wauw ik voel me nu ineens -gevoel-.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:26 schreef Mclaren_mp29 het volgende:
Dus hier heb ik 2 vragen over...
Is het normaal dat je daar van schrikt als het verliefdheidsgevoel als een gek over beiden heenkomt?
en 2 denken jullie dat ze echt over de schrik van mijn schrikreactie is???
Ik snap 'm nietquote:Op zondag 16 februari 2014 17:29 schreef aequus het volgende:
[..]
duurde even voordat deze binnenkwam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bedoel een ineens heel heftig verliefdheidsgevoelquote:Op zondag 16 februari 2014 17:31 schreef aequus het volgende:
[..]
Dit moet je toch wat duidelijker formuleren, een schrik reactie is normaal; wauw ik voel me nu ineens -gevoel-.
En ik weet niet hoe jij gereageerd hebt in jou ''schrikreactie'' en hoe zijn daarop reageerde.
aardbevingen... maar die bedoel ik niet hahaquote:
Is een normaal gevoel, maar misschien beetje raar om ineens "wow shit he" te roepenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:34 schreef Mclaren_mp29 het volgende:
[..]
bedoel een ineens heel heftig verliefdheidsgevoel
en deinsde ineens achteruit en zei wow shit he
zou denk ik komen omdat ik dit gevoel nooit eerder heb gevoeldquote:Op zondag 16 februari 2014 17:37 schreef aequus het volgende:
[..]
Is een normaal gevoel, maar misschien beetje raar om ineens "wow shit he" te roepen
Geniet ervanquote:Op zondag 16 februari 2014 17:40 schreef Mclaren_mp29 het volgende:
[..]
zou denk ik komen omdat ik dit gevoel nooit eerder heb gevoeld
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:48 schreef Life2.0 het volgende:
en dit toont weer aan dat je nooit moet bezuinigen op medicatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |