SPOILER: 'belangrijke' uitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedden?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: lotingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: tot slot, onze toppersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Marrit.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Kom op![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Marrit Leenstra
1. 300m 25.55 (25.5)
2. 700m 54.04 (28.4)
3. 1100m 1:23.94 (29.9)
4. 1500m 1:56.12 (32.1)
Tijdens het OKT.Citius, Altius, Fortius.![]()
Leenstra is al 10 jaar 17quote:Op zondag 16 februari 2014 16:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dacht dat Leenstra al stuk ouder was![]()
![]()
![]()
Wie is eigenlijk die co-commentator bij de BBC? Die heeft er op zich wel kijk op.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
1:54 hoog?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Forum Opties Forumhop: Hop naar: