pics.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:20 schreef Jolien-Jessica het volgende:
Hallo!
Wij zijn twee psychologiestudenten aan de Universiteit Utrecht en op dit moment volgen wij een vak over relaties. Hiervoor zijn wij op zoek naar iemand (of een stel) die ervaring heeft met ontrouw/vreemdgaan in een relatie van minimaal 1 jaar. Dit kan zowel iemand zijn die zelf is vreemdgegaan in een relatie of wiens partner is vreemdgegaan.
Ben of ken jij zo iemand en zou je hier wat over willen vertellen/vragen willen beantwoorden (of wil je meer informatie) mail ons dan: psychologie.ontrouw@gmail.com.
Het is de bedoeling dat het interview face-to-face plaatsvindt en je naam en alles wat je zegt blijft anoniem.
Voordeel van student zijn is een gratis OV, dus de plaats van het interview maakt voor ons weinig uit.
Groetjes,
Jolien en Jessica
Doe nou niet alsof jij geen sociaal incapabele zolderkamerautist bentquote:Op zondag 16 februari 2014 17:03 schreef vera166 het volgende:
Helaas voor jullie vragen jullie het op een forum waar nog nooit iemand een partner heeft gehad,
laat staan dat ze in de positie zijn (geweest) om vreemd te gaan.
De rest is niet in staat een normaal antwoord te geven zoals de meeste reacties boven mij al.
Ontopic: ik ken niemand die dat heeft gedaan en ikzelf ook niet.
Succes met jullie onderzoek
Ik geef dat gewoon toe dus wat zeur jequote:Op zondag 16 februari 2014 18:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof jij geen sociaal incapabele zolderkamerautist bent![]()
Sorry.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:38 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik geef dat gewoon toe dus wat zeur je
Dat je dat kan toegeven siert je wel weerquote:Op zondag 16 februari 2014 18:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Sorry.Ik ben sociaal incapabel, zeg ik toch
Wat versta je onder vreemdgaan? Serieuze vraag.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:20 schreef Jolien-Jessica het volgende:
ervaring heeft met ontrouw/vreemdgaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |