abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136771350
Volgende maand ga ik skiën en heb hiervoor de nodige attributen nodig. Voorheen altijd ski-jack etc. geleend van bekenden, maar wil liever wat kopen.

Waar ik vooral grote haat aan heb, zijn ski-jassen. Voor mijn gevoel te warm, groot, oncomfortabel etc. Iemand adviezen voor goede jassen? En zijn de nieuwere soft-shell jassen (link) een goed alternatief? Iemand hier ervaring mee?
pi_136784127
softshell is niets mis mee, helemaal niet wanneer je al een beetje kan skien en vaker op de latten staat dan in de sneeuw ligt.

Warmte creeer je door de juiste laagjes eronder te doen. Houd dus wel rekening mee dat er laagjes onder kunnen zonder dat de jas heel strak gaat zitten.
pi_136786729
Tnx. Die soft shell zitten wel heel flex (althans die ik vanmiddag geprobeerd heb). Denk dat ik daar voor ga.
pi_136819146
Soft shell is top, mits het niet te koud is en de zon een beetje schijnt. Maar op koudere/bewolkte dagen laat ik de soft shell voor wat hij is, ook al staat een soft shell natuurlijk erg mooi (mits je daar het lichaam voor hebt).

Naast een soft shell neemt men het beste ook nog een tweede jack mee. Dons is vaak erg prettig, althans, vind ik.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')