SPOILER: 'belangrijke' uitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedden?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: lotingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: tot slot, onze toppersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Buiten kunnen ze ook niet zeuren over de luchtcirculatie"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Hier verder[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Die kunnen er geen klote vanquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Iedereen de goede kant op blazen als de Nederlanders rijdenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:54 schreef essnhills het volgende:
Buiten kunnen ze ook niet zeuren over de luchtcirculatie![]()
Als ik Yvonne van Gennip van de week hoorde, 3x per dag trainen want dat deden de oost-duitse schaatsters ookquote:Op zondag 16 februari 2014 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mij ook jaSchaatsen ze nu sneller door betere trainingsprogramma's etc of komt het vooral door technische dingen zoals ander ijs, de pakken en de schaatsen?
dan zullen de trainingsschema's wel geholpen hebben. Maar het meeste zit denk ik wel in het materieel.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
cleanup!quote:Op zondag 16 februari 2014 14:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iemand nog suggesties om mijn FOK! normaal te krijgen?Juin uit Eigen Tuin!![]()
Niet heel boeiend neequote:Op zondag 16 februari 2014 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen er geen klote van![]()
Jammer dat je als Nederlander altijd wind tegen hebtquote:Op zondag 16 februari 2014 14:54 schreef Momo... het volgende:
[..]
Iedereen de goede kant op blazen als de Nederlanders rijden"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
gol Jan Maat?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik denk dat het 50/50 is. Dus met dezelfde pakken e.d. nu net boven de 2 minuten.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik Yvonne van Gennip van de week hoorde, 3x per dag trainen want dat deden de oost-duitse schaatsters ookdan zullen de trainingsschema's wel geholpen hebben. Maar het meeste zit denk ik wel in het materieel.
Er is een enorme slag gemaakt in kennis over het goed opzetten van trainingsschema´s en voorbereidingstrajecten e.d.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik Yvonne van Gennip van de week hoorde, 3x per dag trainen want dat deden de oost-duitse schaatsters ookdan zullen de trainingsschema's wel geholpen hebben. Maar het meeste zit denk ik wel in het materieel.
![]()
als de oost-duitsers het doen dan zal het wel goed zijn?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
die kilo's anabole die vergaten ze even.....of niet, maar daar ga ik geen uitspraken aan wagen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
als de oost-duitsers het doen dan zal het wel goed zijn?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
die kilo's anabole die vergaten ze even.....of niet, maar daar ga ik geen uitspraken aan wagen.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Misschien kan een modje het even fixen, als ie het toch gaat reeksenquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Van Gennip gebruikte een rare haptonoom om haar over een zweertje aan haar voet heen te helpen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: