quote:Op maandag 17 februari 2014 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Al is curling wel echt extreem kut natuurlijk.
Snap je überhaupt wel hoe het werkt?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Al is curling wel echt extreem kut natuurlijk.
Vanavond toch ook nog wedstrijden?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:28 schreef Wombcat het volgende:
Idd. Morgen beslissingswedstrijden met de japanse dames
En de dartberichten wordt verbazend goed gelezen op de FOK!sport.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom? Ik zie het verschil niet met darts en snooker.
Zal best als jij dat zegt. Ben vannacht terugkomen van vakantie en op vakantie kon ik bijna niets zien van de spelen (want geen Eurosport), dus ik ben nog niet helemaal bij met de speelschema's enzo.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vanavond toch ook nog wedstrijden?
Er is geen OS op Eurosport dus dat maakt niks uitquote:Op maandag 17 februari 2014 11:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zal best als jij dat zegt. Ben vannacht terugkomen van vakantie en op vakantie kon ik bijna niets zien van de spelen (want geen Eurosport), dus ik ben nog niet helemaal bij met de speelschema's enzo.
Ah, ok. Eurosport zend trouwens ook geen OS uit, dus daar had je alsnog niets aan gehad.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zal best als jij dat zegt. Ben vannacht terugkomen van vakantie en op vakantie kon ik bijna niets zien van de spelen (want geen Eurosport), dus ik ben nog niet helemaal bij met de speelschema's enzo.
Ow, dat scheelt dan weerquote:Op maandag 17 februari 2014 11:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er is geen OS op Eurosport dus dat maakt niks uit
Op zich niet verbazendquote:Op maandag 17 februari 2014 11:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ow, dat scheelt dan weer
In Spanje zenden ze verbazend weinig van de OWS uit ('t is net niet minder dan niks).
Wat vreemd zeg.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ow, dat scheelt dan weer
In Spanje zenden ze verbazend weinig van de OWS uit ('t is net niet minder dan niks).
In Spanje boeit dan ook alleen het alpinisme en het kunstrijdenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ow, dat scheelt dan weer
CHIGBR en NORDEN zijn de wedstrijden. Overig niet interessant.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:40 schreef kawa4 het volgende:
wat is een beetje DE wedstrijd om te kijken nou van deze streams
Live
Mannen – Kwalificatie CHN 1 : 1 GBR
Live
Mannen – Kwalificatie GER 0 : 2 RUS
Live
Mannen – Kwalificatie SUI 1 : 0 USA
Live
Mannen – Kwalificatie NOR 0 : 0 DEN
Ik vind NOR-DEN wel leuk omdat Scandinavië maar dat is geheel persoonlijkquote:Op maandag 17 februari 2014 11:40 schreef kawa4 het volgende:
wat is een beetje DE wedstrijd om te kijken nou van deze streams
Live
Mannen – Kwalificatie CHN 1 : 1 GBR
Live
Mannen – Kwalificatie GER 0 : 2 RUS
Live
Mannen – Kwalificatie SUI 1 : 0 USA
Live
Mannen – Kwalificatie NOR 0 : 0 DEN
Zodat je op tijd loslaat.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:12 schreef kawa4 het volgende:
zie ik da nou goed en zitten er lampjes in de stenen????
waarom is dat, heeft dat met de "denk"tijd te maken ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |