Als je kan bowlen, kan je ook curlingenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:05 schreef TLC het volgende:
Kunnen Nederlanders eigenlijk curlen ? is er uberhaupt een Nederlandse ploeg die zich had kunnen plaatsen ?
Er doen slechts 150 mensen in Nederland aan curling. Ze zitten in Europa volgensmij in de C divisie terwijl A vereist is. Zeg het even als ik het mis heb.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:05 schreef TLC het volgende:
Kunnen Nederlanders eigenlijk curlen ? is er uberhaupt een Nederlandse ploeg die zich had kunnen plaatsen ?
De vrouwen waren de afgelopen jaren goed bezig en hebben zelfs aan het EK deelgenomen. Alleen inmiddels weer afgezakt helaas. De mannen zijn nu weer aan de beterende handquote:Op zondag 16 februari 2014 14:05 schreef TLC het volgende:
Niet goed genoeg. Er is net een Canadees geloof ik aangesteld als bondscoach, maar die verwacht zelfs over vier jaar niet de spelen te halen. Was toevallig op radio 1 van de week.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:05 schreef TLC het volgende:
Of voor?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:08 schreef franklop het volgende:
Mannen inmiddels in B-groep trouwens, kunnen dus promoveren na de A groep
Heeft denk ik ook met het imago van de sport te maken...quote:Op zondag 16 februari 2014 14:06 schreef exile79 het volgende:
[..]
Niet goed genoeg. Er is net een Canadees geloof ik aangesteld als bondscoach, maar die verwacht zelfs over vier jaar niet de spelen te halen. Was toevallig op radio 1 van de week.
Zodat ze weten wanneer er geveegd moet worden en hoe hardquote:Op zondag 16 februari 2014 14:08 schreef Boezeidekoe het volgende:
Vanwaar dat geschreeuw van die curlingers?
Dat is echt raar eigenlijk, als iets asociaal eruit ziet dan is het darten wel. En je kan er niet eens Olympisch kampioen mee wordenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heeft denk ik ook met het imago van de sport te maken...
Darten heeft bijvoorbeeld een veel positiever imago dan curling.
En zo geschiedt het, winst voor Zwedenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:09 schreef franklop het volgende:
prachtsteen van de Russische, maar net niet hard genoeg vrees ik. klein zetje aan de rechter zweedse steen moet genoeg zijn voor winst
Is natuurlijk wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel laagdrempeliger.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is echt raar eigenlijk, als iets asociaal eruit ziet dan is het darten wel. En je kan er niet eens Olympisch kampioen mee worden
In Heerenveen en Zoetermeer onder andere.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel laagdrempeliger.
Weet jij waar je curling zou kunnen spelen?
Darten kan ik thuis of in het cafe hier in het dorp.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In Heerenveen en Zoetermeer onder andere.
Ik woon dichterbij Thialf dan bij de kroegen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Darten kan ik thuis of in het cafe hier in het dorp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |