SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam la la laRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 02:06 schreef ThadCastle het volgende:
Kwam net tegen een knul met aids. Hij had Mattocks, Zakuani en Chavez en zijn kick-off cheese was nogal succesvol tegen mij. Hij gaf ze echt elke keer perfect. Uiteindelijk maakt hij in de 90ste min 2-3 en gaat hij heel het veld af ssshen.
Toen dacht ik nu kan ik proberen snel een goal te maken op de normale manier, of ook te cheesen zoals hij.
Resultaat:Ik heb Knockaert ook in mijn team.. en dat van die keeper is mij ook al een paar keer gebeurd dit jaar. Dan wil je door de grond zakken.SPOILER: CheeseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens maakt hij nog een eigen goal met zijn gk hehe![]()
Wist u dat: Knockaert ook de Belgische nationaliteit heeft...
gr gr BelgenfappertAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Heb je UP Benteke of Lukaku al in je team?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:08 schreef Tim86 het volgende:
Wist u dat: Knockaert ook de Belgische nationaliteit heeft...
gr gr BelgenfappertRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
UP Benteke ja. Meteen gekocht voor 20kquote:Op zondag 16 februari 2014 12:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je UP Benteke of Lukaku al in je team?
Op dag 1 was het net alsof hij kapot was. Verloor ineens veel duels, steeds uit positie en iedere open kopbal was slap en kon alsnog gepakt worden door de keeper. Dag 2 was alles verholpen en speelde hij weer als de oude. Merk totaal geen verschil though, maar ach..de autist/neuroot in mij moet hem toch hebben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kaartje van D'n Dave geeft gewoon licht johquote:Op zondag 16 februari 2014 12:12 schreef Vijf_voor het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Iemand nog suggesties voor het CB - GK driehoekje? Werder Bremen heeft ook wel iets leukAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zouma-Umtitiquote:Op zondag 16 februari 2014 12:12 schreef Vijf_voor het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Iemand nog suggesties voor het CB - GK driehoekje? Werder Bremen heeft ook wel iets leuk
Vercoutre
gr gr![]()
Vercoutre..als hij net zo slecht is als vorig jaarquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh dat houd mij dan tegen om hem te kopen.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
UP Benteke ja. Meteen gekocht voor 20k
Op dag 1 was het net alsof hij kapot was. Verloor ineens veel duels, steeds uit positie en iedere open kopbal was slap en kon alsnog gepakt worden door de keeper. Dag 2 was alles verholpen en speelde hij weer als de oude. Merk totaal geen verschil though, maar ach..de autist/neuroot in mij moet hem toch hebbenWant zijn normale kaart is uberbaas.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bijna alle silver keepers zijn slechtquote:Op zondag 16 februari 2014 12:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vercoutre..als hij net zo slecht is als vorig jaarMaar een andere Franse GK kan ook. Ik heb in mijn team dan een gold GK (Ruffier)
![]()
*houdtquote:Op zondag 16 februari 2014 12:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh dat houd mij dan tegen om hem te kopen.Want zijn normale kaart is uberbaas.
Hij is gewoon overal een heel klein beetje beter gemaakt..maar die vergelijking die ik postte is dus met wefut/futhead stats en die komen van H2H..dus de boost is veel kleiner dan hij lijkt. Scheelt bijv. ingame maar 1 finishing.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Andere Franse keeper die ik zou willen noemen kan alleen niet..Thuramquote:Op zondag 16 februari 2014 12:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna alle silver keepers zijn slechtMaar een andere Franse GK kan ook. Ik heb in mijn team dan een gold GK (Ruffier)
(chem). Die is prima bij mij. Net als Ruiter. En uiteraard Forster..ieder jaar weer een held. Pantilimon vond ik ook wel prima.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Riouquote:Op zondag 16 februari 2014 12:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna alle silver keepers zijn slechtMaar een andere Franse GK kan ook. Ik heb in mijn team dan een gold GK (Ruffier)
![]()
Fransen sla ik liever over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou dan hou ik het wel lekker bij de normale kaart. Post eens jouw Belgen team?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
*houdt
Hij is gewoon overal een heel klein beetje beter gemaakt..maar die vergelijking die ik postte is dus met wefut/futhead stats en die komen van H2H..dus de boost is veel kleiner dan hij lijkt. Scheelt bijv. ingame maar 1 finishing.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Fransen sla ik liever
fixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou dan hou ik het wel lekker bij de normale kaart. Post eens jouw Belgen team?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cavanda ja, speelt voor Jong België..helaas hadden ze dat bij EA pas door na de release van FUT dit jaarquote:
Niet dat ik enig verschil merk. Hij is beter dan alle 10 chem alternatieven iig. Speelt als een baas op 8.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Fransen sla ik liever over
Celtic driehoekje dan. Van Dijk-Mulgrew-ForsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: