Lijkt mij wel, zonder grote fouten. 20 punten tussen nr. 3 en nr. 4 op dit moment.quote:
Polen staat op een grote kansloze achterstandquote:Op maandag 17 februari 2014 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop op Polen of Oostenrijk
Als die geen fouten maken, inderdaad wel.quote:
Polen moet 30 punten goedmaken johquote:Op maandag 17 februari 2014 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop op Polen of Oostenrijk
Freund zie ik het wel goed doen, maar Kraus en Wellinger zijn zo wisselvallig..kunnen allebei geniaal springen, of hard falen.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:35 schreef Columbiafan het volgende:
Ik heb hier eigenlijk niet zo'n goed gevoel voor bij de Duitsers
hordenskien is morgen toch?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:35 schreef Uccie het volgende:
Oostenrijk nog steeds zonder springmedailles
Dat dacht ik dus ook, fingers crossedquote:Op maandag 17 februari 2014 19:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Freund zie ik het wel goed doen, maar Kraus en Wellinger zijn zo wisselvallig..kunnen allebei geniaal springen, of hard falen.
Ja maar...ik wil graag dat Vanessa Mae daar goud wint, gewoon omdat het kanquote:
Geen schijn van een kans op een top 30 zelfsquote:Op maandag 17 februari 2014 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar...ik wil graag dat Vanessa Mae daar goud wint, gewoon omdat het kan
geen idee of ze een kans maakt
Oh oke, die zijn er dan wel uit. Jammerquote:
Medoen is belangrijker dan winnen, zullen we maar zeggen dan.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:39 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Geen schijn van een kans op een top 30 zelfs
Als het weer zo hard gaat als op de super-G, qua uitvallers..quote:Op maandag 17 februari 2014 19:39 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Geen schijn van een kans op een top 30 zelfs
*May doonquote:Op maandag 17 februari 2014 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Medoen is belangrijker dan winnen, zullen we maar zeggen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |