abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136747118
Yo,
Ik heb er al een aantal jaar last van maar ik wil het nu toch echt veranderen. Overal waar ik kom zeggen mensen dat ik kijk of ik geen zin heb en ongeinterreseerd ben. Ook al is dat helemaal niet zo . Ik denk zelf dat het aan mijn stem ligt. Die is namelijk nogal zwaar en laag. Weet iemand hoe ik dat beeld wat mensen van mij hebben kan veranderen ?
pi_136747206
60% van alle communicatie is non-verbaal. Dus in plaats van achterover te leunen yo, kun je ook met je lijf proberen uit te stralen dat de wereld om je heen je iets interesseert.

Aan je stem zal het niet liggen yo!
Resistance is futile.
pi_136747479
Yo,

Ik heb ook een kwaad hoofd. Alsof er altijd iets aan de hand is. En als ik dan iets
mijn wenkbrauwen op trek kijk ik knetter arrogant of heb ik een raarder hoofd dan normaal.

Zo staat je hoofd gewoon. Of leer jezelf een onnatuurlijke gezichtsuitdrukking aan, als je er
zo graag iets aan wilt veranderen. Als je alleen kwaad kijkt maar wel mensen leuk te woord kan staan,
accepteer dat dan gewoon? :P Zo erg is het allemaal niet. Ik zeg gewoon standaard dat mijn hoofd nou
eenmaal zo staat, boeiend? Of vind je het teveel moeite om 1 zo'n zin uit te spreken?
pi_136782940
Dat heb ik ook, ze moeten gewoon niet zeiken.
pi_136783004
Same problem here. Maar ah je moet je er niet te veel van aantrekken.
pi_136783018
misschien proberen iets aan je 'lichaamstaal' te doen zodat je wat socialer overkomt, al denk ik dat je er wss niet veel aan kunt doen. maar proberen kan altijd toch :P
  zondag 16 februari 2014 @ 20:21:11 #7
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_136786129
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:49 schreef vera166 het volgende:
Yo,

Ik heb ook een kwaad hoofd. Alsof er altijd iets aan de hand is. En als ik dan iets
mijn wenkbrauwen op trek kijk ik knetter arrogant of heb ik een raarder hoofd dan normaal.

Zo staat je hoofd gewoon. Of leer jezelf een onnatuurlijke gezichtsuitdrukking aan, als je er
zo graag iets aan wilt veranderen. Als je alleen kwaad kijkt maar wel mensen leuk te woord kan staan,
accepteer dat dan gewoon? :P Zo erg is het allemaal niet. Ik zeg gewoon standaard dat mijn hoofd nou
eenmaal zo staat, boeiend? Of vind je het teveel moeite om 1 zo'n zin uit te spreken?
Niet jij hebt een heel mooi koppie O+
  maandag 17 februari 2014 @ 01:34:05 #8
398315 Lamar033
The american dutch guy
pi_136800221
Ik herken dit vaak met het stappen vragen dames waarom ik zo boos of chagarijnig ben. En als ik dan met ze praat veranderen ze altijd van mening.

Heeft inderdaad me je lichaamstaL te maken, dat is teminste wat ik hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')