quote:Op zondag 16 februari 2014 17:18 schreef itsme het volgende:
Je had er beter een alles wat er gestolen wordt topic van kunnen maken.
Weet je welke cap er in moet? Waar Andrea buiten loopt, probeert een plek te zien om haar waar te verstoppen maar de camera ziet.
Iedereen mag zijn eigen Utopia bouwen. Als ik vind dat in mijn Utopia gejat mag worden, dan zou dat kunnen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:11 schreef Deckard het volgende:
Waarom wordt daar gejat? Is dat het spel element?
Nou! Die oorbellen had ze al van meet af aan.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aan dit rechercheerwerk kan alcopaultje nog een puntje zuigen![]()
Je kan het blijven posten, het dringt niet "d" oorquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou! Die oorbellen had ze al van meet af aan.
In de COS is het snel vergaand vermaak, hier is het wellicht minder tegen dovemansoren gerichtquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:24 schreef Soury het volgende:
Je kan het blijven posten, het dringt niet "d" oor
Maar ja zelfs in die tent zelf, er zijn er meer die wat dingen hebben "geleend".quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de COS is het snel vergaand vermaak, hier is het wellicht minder tegen dovemansoren gericht.
Neemt niet weg dat men zich aan de Nederlandse wet dient te houden aangezien ze gewoon op Nederlands grondgebied zitten. De Mol zal dit ook wel in de overeenkomsten hebben behandeld.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:19 schreef Rode_banaan het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn eigen Utopia bouwen. Als ik vind dat in mijn Utopia gejat mag worden, dan zou dat kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |