SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
Go!
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:47 schreef Injetta het volgende: Als ik nu de redactie was zou ik Billy en Charlotte en Nicolien een voor een naar achteren roepen en wat beelden tonen van Andrea en van gisterenavond. Dan zien ze wat de streamers hebben gezien. Wellicht snappen ze dan beter wat er gezien wordt en dat het wel wat anders ligt. Die Andrea is een kleptomane en blijkbaar heeft niemand dat door. Ze is zo gewiekst erin dat niemand het ziet/merkt. Vreselijk eigenlijk. Zo zie je hoe het dus ook op de werkvloer gebeurt. Daar verdwijnen ook altijd dingen en niemand kan geloven dat het een van hen is. Er wordt dan altijd gedacht aan de ' schoonmaker' of bezoekers. Maar helaas zijn er dus altijd mensen die zonder enig moreel besef gewoon alles jatten wat los en vast zit incl. van de mensen met wie ze werken en in het geval van Andrea de mensen van wie ze zegt te houden.
![]()
Wat een naai-streek.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:51 schreef RVer het volgende:
Andrea heeft wat op het bed van Isa neergelegd, terwijl ze sliep
Ja.. ze is erg aan 't lopen over het terrein. Ze heeft haar stash overal verstopt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Het valt wel op dat de regisseur Andrea nauwlettend volgt
EN NOG NIETS DOORHEBBEN..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:51 schreef RVer het volgende:
Sorry maar hoe vaak is het nu al voorgevallen dat wij verbaasd staan dat ze daar het niet zien? Ik denk dat ze het wel zien maar net doen alsof ze het niet weten want ze willen eht niet weten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:47 schreef Injetta het volgende:
Als ik nu de redactie was zou ik Billy en Charlotte en Nicolien een voor een naar achteren roepen en wat beelden tonen van Andrea en van gisterenavond. Dan zien ze wat de streamers hebben gezien. Wellicht snappen ze dan beter wat er gezien wordt en dat het wel wat anders ligt.
Die Andrea is een kleptomane en blijkbaar heeft niemand dat door. Ze is zo gewiekst erin dat niemand het ziet/merkt.
Vreselijk eigenlijk.
Zo zie je hoe het dus ook op de werkvloer gebeurt. Daar verdwijnen ook altijd dingen en niemand kan geloven dat het een van hen is. Er wordt dan altijd gedacht aan de ' schoonmaker' of bezoekers.
Maar helaas zijn er dus altijd mensen die zonder enig moreel besef gewoon alles jatten wat los en vast zit incl. van de mensen met wie ze werken en in het geval van Andrea de mensen van wie ze zegt te houden.
Wat een gluiperd.. toch iets in Isa's schoenen proberen te schuivenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:51 schreef RVer het volgende:
Snapt dat wijf echt niet dat bijna alles zienquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:51 schreef Tayu het volgende:
Ohw shit, hier staat ook al een camera... toch maar niet dan!:
[ afbeelding ]
Wat was Andrea nu eigenlijk van plan?
ze kijkt of ze gevolgd wordt ze heeft al eens in een reallife serie gezeten dus weet als geen ander hoe het werktquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:51 schreef Tayu het volgende:
Ohw shit, hier staat ook al een camera... toch maar niet dan!:
[ afbeelding ]
Wat was Andrea nu eigenlijk van plan?
Dus een gristen mag jatten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |