Je hebt toch gewoon een typeplaatje/sticker op de ketel?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:42 schreef tonlaan het volgende:
Weet ik ook weer dat ik geen 35s heb, want de 3weg klep zit wel degelijk in de ketel, goed verstopt achter de pomp. Toch te rekening nog eens opzoeken wat ik nu echt voor ketel heb. Maar als ik het goed begrijp moet hij in ieder geval vervangen worden als hij nat is. Eerst maar eens de rekening zoeken.
De S staat voor Solo, dus alleen cv. Een nieuw onderdeel kost je ¤ 75 euro (klep + actuator). Het vervangen ervan is niet moeilijk, installatie drukloos maken en vervangen, klusje van een half uurtje. 3 kwartier.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:42 schreef tonlaan het volgende:
Weet ik ook weer dat ik geen 35s heb, want de 3weg klep zit wel degelijk in de ketel, goed verstopt achter de pomp. Toch te rekening nog eens opzoeken wat ik nu echt voor ketel heb. Maar als ik het goed begrijp moet hij in ieder geval vervangen worden als hij nat is. Eerst maar eens de rekening zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |