Als het wat warmer is, dan kunnen we de spa van dre slopenquote:
We staan nu 1-2- en 3quote:
happie rot op volgens mij ??quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:40 schreef GekkePoes het volgende:
Wat is Paul nu aan het schilderen met zwarte letters?
Grote kut ???quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:40 schreef GekkePoes het volgende:
Lekkahquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ff kijken hoor...
Dus als Rienk de zwerver is...
Wat is Ruud dan?
Astrid I LOVE YOU volgens mij.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:40 schreef GekkePoes het volgende:
mammoetkonijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:41 schreef GekkePoes het volgende:
[..]en dan iedereen een thsirt met zijn UI er op aan
Mwah, die Lubjana zou ik ook niet gelijk m'n bed uitskuppen hoorquote:
Happy birthday.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:40 schreef GekkePoes het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:42 schreef Tayu het volgende:
[..]
Happy birthday. Grote kut, van je pikkenpijpert
Birth en .... py ? (happy?)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:40 schreef GekkePoes het volgende:
Die staat al voor de lente, indrinken bij mij en dan gaan!quote:
Morris en Davis moeten ook nog hé?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
We staan nu 1-2- en 3LS maak je mooie Cap straks
De nepperdsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:43 schreef Brabopapa het volgende:
Goffer de goffer zijn wij gebruikt door de regie?? Ik neem aan dat we zomaar niet erdoor komen als we naar die telefoon mogen bellen, Dus als dit in het draaiboek staat dan is het mooi nep, net als die uitbarsting van Happie, Niet voor niets dat Vanes en Aike erbij stonden te lachen, dit was volgens mij voorbereid, en wij trappen erin?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:43 schreef Brabopapa het volgende:
Goffer de goffer zijn wij gebruikt door de regie?? Ik neem aan dat we zomaar niet erdoor komen als we naar die telefoon mogen bellen, Dus als dit in het draaiboek staat dan is het mooi nep, net als die uitbarsting van Happie, Niet voor niets dat Vanes en Aike erbij stonden te lachen, dit was volgens mij voorbereid, en wij trappen erin?
Zoals happie zou zaggen "dis iz tie-vie men!"quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:43 schreef Brabopapa het volgende:
Ze hebben toch dat andere pak aan he die Amerikanen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Morris en Davis moeten ook nog hé?
OT:
Alcopaul heeft geen tijd voor Vanessa om iets voor Utopia te maken, maar wel voor privéklusje.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |