SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
Go!![]()
Euh ja, Vanes had toch wijn besteld voor de eters, dus dat is dan weer een meevaller.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Straks alles teruggeven, zitten ze morgen weer zonderIs er ook drank vanavond?
Oh ja was ik ff vergeten. Korsakovquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Euh ja, Vanes had toch wijn besteld voor de eters, dus dat is dan weer een meevaller.
Die biologische wijn wilde ze wegzetten voor een volgende keer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Euh ja, Vanes had toch wijn besteld voor de eters, dus dat is dan weer een meevaller.
Maar dan moeten er twee doen of ze vegetarisch zijn en geen paprika, ui en champignons etenquote:
Gewoon je eigen eten meenemen en zeggen dat je smetvrees hebtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:37 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Maar dan moeten er twee doen of ze vegetarisch zijn en geen paprika, ui en champignons eten
Ik vermoed tot vervelens toe...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Is die Stichting van die kleding al gemaild/gebeld dat ze allemaal kleding jatten
Nee, nog nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Is die Stichting van die kleding al gemaild/gebeld dat ze allemaal kleding jatten
Ik wacht nog steeds op Sodeknettersquote:
Die wijn gaat dit weekend vast niet overleven.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die biologische wijn wilde ze wegzetten voor een volgende keer.
Het is dat ik niet thuis ben anders hak affa gemeelt!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:37 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Maar dan moeten er twee doen of ze vegetarisch zijn en geen paprika, ui en champignons eten
Dat maakte ik ooit mee en dan zit je in de crisis in een restaurant waar wel 500 ingredienten liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |