SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Er ging net een BIN voor 1287000quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Niet naar de prijs gekeken van Hazard, hoeveel is hij nu dan ?
En ik had IF Pogbaas voor 100k
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
nice , TIF Hazard al zo goedkoop jahquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er ging net een BIN voor 1287000
En ik had IF Pogbaas voor 100k![]()
![]()
Hebbuh!!
![]()
Bizar man, 900k cheaper dan 2 dagen geledenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nice , TIF Hazard al zo goedkoop jah![]()
![]()
Hebbuh!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nice , TIF Hazard al zo goedkoop jah![]()
![]()
Hebbuh!!
#yolo
Heb de SIF nu voor meer verkocht dan ik nu de IF koop geloof ik...hij kan toch haast niet verder droppen zou je denken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja dat is zeker bizar. die gaat op deze manier onder het miljoen komenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bizar man, 900k cheaper dan 2 dagen geleden![]()
Ik moet nu eerst even Suarez verkopen, dan zit op 2.5m coins weer. dan gaan we wel even kijken naar Hazardquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#yolo
Heb de SIF nu voor meer verkocht dan ik nu de IF koop geloof ik...hij kan toch haast niet verder droppen zou je denken![]()
Mijne voor 170 verkocht netquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:33 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, 50k misgelopen omdat mijn Benatia er nog voor 3 uur op stond en ik geen TO kon doenThanks EA!
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
![]()
4 pagina's gekocht voor 3.3K each
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
![]()
een vriend van me had toevallig 2 dagen geleden al zijn spelers vergekocht en sif suarez gehaald.
Die heeft dus best geluk gehad
edit: nu voor 1.4 miljoen verkocht. 2 dagen geleden voor 800K gekochtDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wel kut zo zonder Pascal...en Thorb.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gun mij ook wat, ik moet 180 nieuwe kaarten invoeren ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gun mij ook wat, ik moet 180 nieuwe kaarten invoeren ofzo![]()
![]()
Vooral Thorb ja, heldjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel kut zo zonder Pascal...en Thorb.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Heb je een makkelijke form gemaakt voor het invoeren van spelers?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jazekerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je een makkelijke form gemaakt voor het invoeren van spelers?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Anders kan ik je wel helpen morgen?quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Balotellizieke goal
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Holy shit Baloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooogolasooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Tering!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heerlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Holy shit Baloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooogolasooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Tering!
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |