abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136710511
Hallo ik heb 2 vraagjes ik hoop dat iemand mij kan helpen..

Mijn vriend vind het heel fijn als ik hem dieper pijp en ik ben nu bezig met leren te deepthroaten maar het wil tot nu toe nog niet echt lukken... hij is wel erg lief en geduldig dus hij snap mij wel maar ik zou hem ook graag eens erg laten genieten heeft iemand tips??

En ik heb sinds een half jaartje anale sex met mijn vriend maar meestal prikt het heel erg.. is dit raar? misschien heeft iemand dezelfde ervaring gehad? want ik vind het wel erg fijn om te doen het voelt voor de rest ook heerlijk maar zou graag van de pijn af komen...
hoop op reacties
X Lady
pi_136710643
1. Oefen met groente. ( :') )
2. Glijmiddel.
pi_136710682
ohh okee maar bij mij doet het geen pijn erna alleen ondertussen...
pi_136710770
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:26 schreef _Lady_ het volgende:
ohh okee maar bij mij doet het geen pijn erna alleen ondertussen...
Dan is het niet vochtig genoeg, glijmiddel gebruiken dus.

Hoe oud ben je als ik vragen mag? Je komt erg jong over en onervaren op seksgebied.
Het is lief dat je je vriend wil pleasen maar ga niet je eigen grenzen voorbij, anaal hoort geen pijn te doen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_136710843
nou ik ben 19 maar wil nu stapjes verder gaan dan wat ik al gedaan heb, ik heb de afgelopen anderhalf jaar moeite gehad met sex hebben maar dit bleek een bijwerking te zijn van een anticonceptie middel waar ik nu mee ben gestopt... dus alles komt nu weer opzetten alsof ik er weer net mee begin.. een heel raar gevoel eigenlijk maar ik wil dus wel meer proberen en leren te doen.
en we hebben glijmiddel gebruikt maar ik denk dat die niet goed is want hij droogt erg snel op

en hoe kun je Quote doen ik snap nog niet veel van forums
  vrijdag 14 februari 2014 @ 18:49:58 #6
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136711239
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:34 schreef _Lady_ het volgende:
Rechtsboven in het laatste icoontje bij iemand zijn post
En altijd het laatste woord.
pi_136711310
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:34 schreef _Lady_ het volgende:
nou ik ben 19 maar wil nu stapjes verder gaan dan wat ik al gedaan heb, ik heb de afgelopen anderhalf jaar moeite gehad met sex hebben maar dit bleek een bijwerking te zijn van een anticonceptie middel waar ik nu mee ben gestopt... dus alles komt nu weer opzetten alsof ik er weer net mee begin.. een heel raar gevoel eigenlijk maar ik wil dus wel meer proberen en leren te doen.
en we hebben glijmiddel gebruikt maar ik denk dat die niet goed is want hij droogt erg snel op

Glijmiddel op siliconenbasis halen, wat je nu hebt is ws op waterbasis. Loop anders eens de Christine le duc binnen en vraag om advies!
pi_136712036
Okee dat is een bruikbare tip thanxx!! ga ik zeker doen
  PR en moderator vrijdag 14 februari 2014 @ 22:32:55 #9
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136720236
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:52 schreef Musil het volgende:

[..]

Glijmiddel op siliconenbasis halen, wat je nu hebt is ws op waterbasis. Loop anders eens de Christine le duc binnen en vraag om advies!
Precies wat ik wou reageren op die post, ja.
Op siliconenbasis blijft langer glad en op je huid liggen waar die op waterbasis al in je huid is getrokken. Kun je ook goed als massage'olie' gebruiken :Y
En voor anaal geldt meestal: hoe meer, hoe beter. ^O^
Fuck the EBU.
pi_136720418
En niet die warmte glijmiddels gebruiken, die gaan prikken.

Ik heb gehoord dat je moet slikken bij een DP
Wickedmen is een stalker
pi_136721096
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 22:36 schreef KaasIsLekker het volgende:
En niet die warmte glijmiddels gebruiken, die gaan prikken.

Ik heb gehoord dat je moet slikken bij een DP
Veel en vaak slikken. Door je neus ademen is ook handig. En hopelijk heb je geen last van kokhalsreflexen. Want dat werkt ook niet mee.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_136725921
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 22:32 schreef Moira. het volgende:

[..]

Precies wat ik wou reageren op die post, ja.
Op siliconenbasis blijft langer glad en op je huid liggen waar die op waterbasis al in je huid is getrokken. Kun je ook goed als massage'olie' gebruiken :Y
En voor anaal geldt meestal: hoe meer, hoe beter. ^O^
Wel oppassen dat je er niet mee morst of dat het nog aan je handen zit, het kan vervelende vlekken geven of voor nekbreekincidenten zorgen omdat oppervlakken opeens spekglad zijn en blijven :')

En vooral de tijd nemen om alles daar achterin te laten ontspannen en aanpassen, als hij z'n klabanus in 1 keer erin parkeert gaat het ook met het beste glijmiddel pijn doen :P
pi_136755536
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:25 schreef Chef_M het volgende:
1. Oefen met groente. ( :') )
2. Glijmiddel.
Dit. Ad 1, fruit zoals banaan kan ook ;)

2 geld voor pijpen en anaal. Bij pijpen veel spuug gebruiken :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_136756170
Sowieso een goede volgorde bepalen en je daar aan houden ;)
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_136756215
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 23:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit. Ad 1, fruit zoals banaan kan ook ;)

2 geld voor pijpen en anaal. Bij pijpen veel spuug gebruiken :)
Dit

Maar gebruik voortaan in deze context geldt :X
pi_136757934
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 01:39 schreef Henno het volgende:

[..]

Wel oppassen dat je er niet mee morst of dat het nog aan je handen zit, het kan vervelende vlekken geven of voor nekbreekincidenten zorgen omdat oppervlakken opeens spekglad zijn en blijven :')

En vooral de tijd nemen om alles daar achterin te laten ontspannen en aanpassen, als hij z'n klabanus in 1 keer erin parkeert gaat het ook met het beste glijmiddel pijn doen :P
Zeer waardevolle waarschuwing :X :P
pi_136763792
Voor dieper pijpen zijn bepaalde standjes handiger, als je hoofd wat achterover ligt is het makkelijker. Bv 69 jij onder, maar ook beide op de zij vind ik makkelijker gaan. Probeer daarin gewoon het een en ander uit, kijk wat voor jou prettig is.
En veel spuug, als het wat natter en gladder is gaat het veel makkelijker.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_136768735
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 10:57 schreef erodome het volgende:
Voor dieper pijpen zijn bepaalde standjes handiger, als je hoofd wat achterover ligt is het makkelijker. Bv 69 jij onder, maar ook beide op de zij vind ik makkelijker gaan. Probeer daarin gewoon het een en ander uit, kijk wat voor jou prettig is.
En veel spuug, als het wat natter en gladder is gaat het veel makkelijker.
En slikken zodra je een kotsneiging krijgt, toch?

Spuit elf zie ik :)
pi_136779805
Nooit begrepen wat er zo lekker zou zijn aan deepthroaten. Het fijnste tijdens het pijpen is het stimuleren van de eikel, die zich natuurlijk op de top bevindt. Dat ding zo diep erin steken zal het gevoel van de eikel echt niet meer stimuleren dan bij gewoon pijpen.
pi_136779889
Oefen eerst bij een ander, je vriendje zal niet weten wat hem overkomt wanneer je z'n hele lul bijna doorslikt! Verder wat meer spuug gebruiken.
pi_136785659
Je vindt anale seks erg fijn en heerlijk, maar het doet wel pijn en blijkbaar niet op een fijne manier. Denk ook een beetje aan jezelf aub.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_136799965
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 17:26 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Nooit begrepen wat er zo lekker zou zijn aan deepthroaten. Het fijnste tijdens het pijpen is het stimuleren van de eikel, die zich natuurlijk op de top bevindt. Dat ding zo diep erin steken zal het gevoel van de eikel echt niet meer stimuleren dan bij gewoon pijpen.
Toch merk ik dat mijn vriend het ook lekkerder vindt (lees: hij kreunt dan even wat meer en harder) wanneer ik hem wat dieper neem.
pi_136811315
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 17:26 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Duidelijk nooit gedeepthroat :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_136814752
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:19 schreef _Lady_ het volgende:
Mijn vriend vind het heel fijn als ik hem dieper pijp en ik ben nu bezig met leren te deepthroaten maar het wil tot nu toe nog niet echt lukken...
Groene kool eten van te voren. Vermindert spierspanning een braakreflex.

Dat gebruiken bolletjesslikkers ook om die enorme bollen coke door te slikken. Uurtje voordat je gaat pijpen een bordje groene kool wegwerken. Nadat je de techniek onder de knie hebt kun je stoppen met de kool.

disclaimer: ik ben geen deskundige op dit gebied, ik praat alleen na wat ik heb gehoord.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')