abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136707268
Zonder arrogant te willen overkomen denk ik dat ik er aardig uitzie, niet de domste ben en ook over een bepaald soort humor beschik. Nu lijkt dat allemaal leuk en aardig, toch is er een probleem. Ik ben erg geneigd omhoog te kijken. Wat ik daarmee bedoel is dat ik er echt van baal wanneer een gast knapper is dan mij, meer aandacht van de chicks krijgt, slimmer is of vaker de lachers op zijn hand krijgt. Ook ben ik vaak niet blij met de chicks die ik wel kan krijgen, maar zit ik in over meiden die ik niet of moeilijk kan krijgen.

Nu is dat een mindset waarin je leeft, en dat is fixbaar. Ik ken immers gasten die drie punten lager scoren qua uiterlijk, maar twee keer zoveel regelen. En dat is ook het punt, dat ik niet blij ben met wat ik heb, en mijn aandacht vestig op mijn positieve punten, maar juist kijk naar wat ik niet heb en baal van de dingen die wel meeheb - dat dat niet nog een niveau hoger ligt. Dit belemmert me wel in m'n 'geluk' en enthousiasme want ik sta denk ik niet bekend als een vrolijk en pro-actief persoon maar eerder cynisch.

Nou goed, wat ik wil met dit topic is wellicht jullie kijk op de zaak. En jullie ervaringen. En een antwoord op de vraag: hoe kun je je mindset veranderen? Het zou best fijn zijn om eens vol voor dingen te gaan en energiek in het leven te staan in plaats van maar alles met cynisme en scepticisme te bekijken en daardoor soms tot minder dingen te komen waartoe ik in principe in staat zou moeten zijn.
pi_136707303
TT in combinatie met username.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_136707356
Misschien moet je eens niet iedereen zo indelen in categorieën met je 'mannen die 3 punten lager scoren'
Het leven is niet zo zwart wit
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_136707364
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 16:34 schreef Da_Sandman het volgende:
_O-
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_136707388
quote:
_O_
pi_136707457
"Zonder arrogant te willen overkomen denk ik dat ik er aardig uitzie.".

:')!
pi_136707463
quote:
Ok, deze kan ik wel waarderen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 16:35 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien moet je eens niet iedereen zo indelen in categorieën met je 'mannen die 3 punten lager scoren'
Het leven is niet zo zwart wit
Is ook zo, maar ik maakte een analyse. In beginsel kijken ook vrouwen naar het uiterlijk, als een gast er niet geweldig uitziet maar wel pro-actief is en leuk kan praten, maakt hij ook een goede kans. Dit is toch gewoon zo?
pi_136707506
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 16:38 schreef Hubba88 het volgende:

O nee, dat mag je niet over jezelf zeggen. :') En dat ik dit vermeldt, doe ik ook alleen maar omdat het noodzakelijke context is, omdat anders het topic niet goed te begrijpen valt.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 16:40:43 #9
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_136707542
Je hoort het zo vaak dat kerels tegen andere kerels opkijken omdat die meer 'regelen', maar het valt mij op dat de reden altijd hetzelfde is.

Het is inderdaad een mindset probleem. Waarschijnlijk ben jij veel te gefocust op een bepaalde meid of een bepaald groepje meiden, dat moet je niet doen. Die gasten die meer 'regelen' schieten met hagel. Ze stappen op iemand af, proberen wat te regelen, gaan op hun bek, gaan verder naar de volgende. De kracht zit 'm in het door blijven gaan naar de volgende, niet bij de pakken neer gaan zitten. Wederom een kwestie van zelfvertrouwen.

Ik snap overigens niet waarom je zo gefixeerd en onzeker bent over het 'regelen' dat je er een topic voor maakt. Je staat denk ik niet stevig genoeg in je schoenen hiervoor, inderdaad mindset veranderen. Wordt wat vrolijker, beetje rondlachen naar iedereen en je er niets van aantrekken als je wordt afgewezen.
pi_136707651
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 16:39 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Ok, deze kan ik wel waarderen.

[..]

Is ook zo, maar ik maakte een analyse. In beginsel kijken ook vrouwen naar het uiterlijk, als een gast er niet geweldig uitziet maar wel pro-actief is en leuk kan praten, maakt hij ook een goede kans. Dit is toch gewoon zo?
Ja dat is zo, maar dat gaat op basis van gevoel niet van een analyse
En er spelen ook elementen mee die niet meetbaar te maken zijn

Dus het is zinloos om zo calculerend door het leven te gaan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_136707700
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 16:40 schreef Trankilo het volgende:
Je hoort het zo vaak dat kerels tegen andere kerels opkijken omdat die meer 'regelen', maar het valt mij op dat de reden altijd hetzelfde is.

Het is inderdaad een mindset probleem. Waarschijnlijk ben jij veel te gefocust op een bepaalde meid of een bepaald groepje meiden, dat moet je niet doen. Die gasten die meer 'regelen' schieten met hagel. Ze stappen op iemand af, proberen wat te regelen, gaan op hun bek, gaan verder naar de volgende. De kracht zit 'm in het door blijven gaan naar de volgende, niet bij de pakken neer gaan zitten. Wederom een kwestie van zelfvertrouwen.

Ik snap overigens niet waarom je zo gefixeerd en onzeker bent over het 'regelen' dat je er een topic voor maakt. Je staat denk ik niet stevig genoeg in je schoenen hiervoor, inderdaad mindset veranderen. Wordt wat vrolijker, beetje rondlachen naar iedereen en je er niets van aantrekken als je wordt afgewezen.
O, is ook met slimmer zijn hoor. En humor vind ik ook belangrijk.
De mens is altijd gefocust op de dingen waar hij of zij goed in is. Een domme schreeuwert zal zijn mening over anderen sneller af laten hangen of diegene een beetje van zich laten horen in een groep. En zo werkt het ook weer met knappe mensen, grappige mensen etc. En daar ligt een probleem, want als je ziet dat iemand beter is in iets waar jij ook goed in bent, komt er irritatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door feyenoordfan92 op 14-02-2014 16:49:42 ]
  vrijdag 14 februari 2014 @ 17:12:29 #12
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_136708596
quote:

Want dat mag je niet van jezelf vinden?
pi_136708730
quote:
Zelfs ik als Feyenoord fan moest lachen _O-
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 14 februari 2014 @ 17:17:13 #14
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136708770
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 16:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
... als je ziet dat iemand beter is in iets waar jij ook goed in bent, komt er irritatie.
Of motivatie om beter je best te gaan doen :).
KuikenGuppy
  vrijdag 14 februari 2014 @ 17:23:46 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_136708999
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 16:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
En daar ligt een probleem, want als je ziet dat iemand beter is in iets waar jij ook goed in bent, komt er irritatie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_136710259
Stop met het leven voor die "chicks" die je wel of niet kan regelen, jezus :') daar hang je je eigen persoon toch niet aan? Beetje gaar verwoord maar misschien begrijp je me.

Wees gewoon jou. Niet elk meisje wil jou, nou en? Heb volgens mij vaker dingen gelezen van jou over chicks en seks en al die shit, als je dan een x niet alles neukt wat zichzelf naar jou toe gooit en ga voor de meisjes waarvan jij denkt dat je ze niet kan krijgen, heb je misschien wel een keer succes bij ze.

Je bent ongetwijfeld wel leuk, en knap en weet ik veel wat allemaal. Straal dat uit. En als een meisje je niet wil, dan niet. Er zijn miljarden mooie vrouwen.

Over je mindset veranderen, daar weet ik niks van. Misschien kun je proberen dat de gedachten waar je vanaf wil systematisch te weigeren zegmaar, en gaan denken over die dingen hoe je over ze wil denken. Iedere keer opnieuw. Maar dat krijg je niet voor elkaar in 1 dag. Dus heb er geduld mee.
pi_136710361
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:08 schreef vera166 het volgende:
Stop met het leven voor die "chicks" die je wel of niet kan regelen, jezus :') daar hang je je eigen persoon toch niet aan? Beetje gaar verwoord maar misschien begrijp je me.

Wees gewoon jou. Niet elk meisje wil jou, nou en? Heb volgens mij vaker dingen gelezen van jou over chicks en seks en al die shit, als je dan een x niet alles neukt wat zichzelf naar jou toe gooit en ga voor de meisjes waarvan jij denkt dat je ze niet kan krijgen, heb je misschien wel een keer succes bij ze.

Je bent ongetwijfeld wel leuk, en knap en weet ik veel wat allemaal. Straal dat uit. En als een meisje je niet wil, dan niet. Er zijn miljarden mooie vrouwen.

Over je mindset veranderen, daar weet ik niks van. Misschien kun je proberen dat de gedachten waar je vanaf wil systematisch te weigeren zegmaar, en gaan denken over die dingen hoe je over ze wil denken. Iedere keer opnieuw. Maar dat krijg je niet voor elkaar in 1 dag. Dus heb er geduld mee.
^O^

Ik zie ook een relatie met de "Winnersmentaliteit", benoemd in een ander topic...
Je kan altijd beter, sneller, hoger, tot, ja welk punt?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_136710376
Voor zover ik je kan beoordelen zie je er gewoon ok uit. Maar als je altijd de knaptse en beste ergens in wil zijn dan vermoeit het je alleen maar. Wees gewoon tevreden ja? Je bent niet afzichtelijk, dan is dat toch ok?
Als je vrouwen kan "regelen" ( :')..) heb je het toch prima voor elkaar?

Veel fokkers zouden willen ruilen met je.

( ik heb ooit met jou in een whatsapp groep gezeten, vorig jaar lang geleden, ik ben geen stalker en ik ben niet gestoord dus don't worry :D maar daarom kan ik een foto van je zien)
pi_136710409
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 16:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Zonder arrogant te willen overkomen denk ik dat ik er aardig uitzie, niet de domste ben en ook over een bepaald soort humor beschik. Nu lijkt dat allemaal leuk en aardig, toch is er een probleem. Ik ben erg geneigd omhoog te kijken. Wat ik daarmee bedoel is dat ik er echt van baal wanneer een gast knapper is dan mij, meer aandacht van de chicks krijgt, slimmer is of vaker de lachers op zijn hand krijgt. Ook ben ik vaak niet blij met de chicks die ik wel kan krijgen, maar zit ik in over meiden die ik niet of moeilijk kan krijgen.
pi_136712755
Over 100 jaar boeit het niemand nog iets dat jij überhaupt hebt bestaan. Hou die gedachte vast! Misschien dat je jezelf en het leven dan iets minder serieus neemt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136714286
quote:

Wat is daar vreemd aan?
Zat van de huidige Fok! layout? Alternatief hier.
pi_136764621
Heb ik dit getypt? Ik herken het echt totaal. Als ik een maat naast me heb die ik hoger in schat qua uiterlijk en babbel probeer ik niet eens meer iets. En dat terwijl ik inderdaad vrienden heb die ik minder vind qua uiterlijk die 10x meer regelen (wel kwantiteit boven kwaliteit maar toch, als ik regel zijn ze ook niet altijd aangluurbaar). Ik denk dat wij teveel bezig zijn met uiterlijk. Gewoon vergeten wie je bent op zo'n moment. Klinkt makkelijk maar lukt mij ook totaal niet
Eens met wat hierboven staat
pi_136765940
Je doet herhaaldelijk iets wat als resultaat heeft dat je niet helemaal goed voelt over wie jij bent, de vraag is dan waarom je vind dat je je dat aan moet doen.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_136766938
rare onzekere hersenkronkels over mensen indelen in categorieën
wordt tijd dat je eens een echte vriendin krijgt
pi_136767183
Als je gaat daten richt je dan vooral op de dingen die jij de ander te bieden hebt en niet dat wat je mist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')