Ok, deze kan ik wel waarderen.quote:
Is ook zo, maar ik maakte een analyse. In beginsel kijken ook vrouwen naar het uiterlijk, als een gast er niet geweldig uitziet maar wel pro-actief is en leuk kan praten, maakt hij ook een goede kans. Dit is toch gewoon zo?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:35 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien moet je eens niet iedereen zo indelen in categorieën met je 'mannen die 3 punten lager scoren'
Het leven is niet zo zwart wit
O nee, dat mag je niet over jezelf zeggen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:38 schreef Hubba88 het volgende:
"Zonder arrogant te willen overkomen denk ik dat ik er aardig uitzie.".!
Ja dat is zo, maar dat gaat op basis van gevoel niet van een analysequote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:39 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ok, deze kan ik wel waarderen.
[..]
Is ook zo, maar ik maakte een analyse. In beginsel kijken ook vrouwen naar het uiterlijk, als een gast er niet geweldig uitziet maar wel pro-actief is en leuk kan praten, maakt hij ook een goede kans. Dit is toch gewoon zo?
O, is ook met slimmer zijn hoor. En humor vind ik ook belangrijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:40 schreef Trankilo het volgende:
Je hoort het zo vaak dat kerels tegen andere kerels opkijken omdat die meer 'regelen', maar het valt mij op dat de reden altijd hetzelfde is.
Het is inderdaad een mindset probleem. Waarschijnlijk ben jij veel te gefocust op een bepaalde meid of een bepaald groepje meiden, dat moet je niet doen. Die gasten die meer 'regelen' schieten met hagel. Ze stappen op iemand af, proberen wat te regelen, gaan op hun bek, gaan verder naar de volgende. De kracht zit 'm in het door blijven gaan naar de volgende, niet bij de pakken neer gaan zitten. Wederom een kwestie van zelfvertrouwen.
Ik snap overigens niet waarom je zo gefixeerd en onzeker bent over het 'regelen' dat je er een topic voor maakt. Je staat denk ik niet stevig genoeg in je schoenen hiervoor, inderdaad mindset veranderen. Wordt wat vrolijker, beetje rondlachen naar iedereen en je er niets van aantrekken als je wordt afgewezen.
Want dat mag je niet van jezelf vinden?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:38 schreef Hubba88 het volgende:
Of motivatie om beter je best te gaan doenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
... als je ziet dat iemand beter is in iets waar jij ook goed in bent, komt er irritatie.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
En daar ligt een probleem, want als je ziet dat iemand beter is in iets waar jij ook goed in bent, komt er irritatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:08 schreef vera166 het volgende:
Stop met het leven voor die "chicks" die je wel of niet kan regelen, jezusdaar hang je je eigen persoon toch niet aan? Beetje gaar verwoord maar misschien begrijp je me.
Wees gewoon jou. Niet elk meisje wil jou, nou en? Heb volgens mij vaker dingen gelezen van jou over chicks en seks en al die shit, als je dan een x niet alles neukt wat zichzelf naar jou toe gooit en ga voor de meisjes waarvan jij denkt dat je ze niet kan krijgen, heb je misschien wel een keer succes bij ze.
Je bent ongetwijfeld wel leuk, en knap en weet ik veel wat allemaal. Straal dat uit. En als een meisje je niet wil, dan niet. Er zijn miljarden mooie vrouwen.
Over je mindset veranderen, daar weet ik niks van. Misschien kun je proberen dat de gedachten waar je vanaf wil systematisch te weigeren zegmaar, en gaan denken over die dingen hoe je over ze wil denken. Iedere keer opnieuw. Maar dat krijg je niet voor elkaar in 1 dag. Dus heb er geduld mee.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Zonder arrogant te willen overkomen denk ik dat ik er aardig uitzie, niet de domste ben en ook over een bepaald soort humor beschik. Nu lijkt dat allemaal leuk en aardig, toch is er een probleem. Ik ben erg geneigd omhoog te kijken. Wat ik daarmee bedoel is dat ik er echt van baal wanneer een gast knapper is dan mij, meer aandacht van de chicks krijgt, slimmer is of vaker de lachers op zijn hand krijgt. Ook ben ik vaak niet blij met de chicks die ik wel kan krijgen, maar zit ik in over meiden die ik niet of moeilijk kan krijgen.
Wat is daar vreemd aan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:38 schreef Hubba88 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |