I like itquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:40 schreef Dirk het volgende:
Fix de OP anders even.
Steengoeie titel wel..
Urnie is de Engelse uitspraak toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:38 schreef wonderer het volgende:
Over Burt gesproken, zeggen jullie Urnie of Ernie?
Ja, precies, maar ik ben nog geen Nederlander tegengekomen die geen Urnie zegtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Urnie is de Engelse uitspraak toch?
Ik heb dit 4 keer gelezen en ik snap het nog niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:57 schreef wonderer het volgende:
Ja, precies, maar ik ben nog geen Nederlander tegengekomen die geen Urnie zegtEn wel Bert.
Elke Nederlander die ik erover gehoord heb, zegt Urnie. En Bert (in plaats van Burt).quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:58 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik heb dit 4 keer gelezen en ik snap het nog niet.
Nee, alleen die ik erover gesproken hebquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:59 schreef Dirk het volgende:
Dus alle Nederlanders zeggen Urnie volgens jou?
Kijken/luisteren/keken/luisterden die mensen weleens Sesamstraat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:59 schreef wonderer het volgende:
Elke Nederlander die ik erover gehoord heb, zegt Urnie. En Bert (in plaats van Burt).
ST f U!!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:59 schreef wonderer het volgende:
Nee, alleen die ik erover gesproken heb
Ja! Dat was mijn idee dus ook. Ik snapte er niks van en kon me vroeger over zo veel domheid nog best opwindenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:00 schreef Dirk het volgende:
Op de platen/cd's en ook gewoon in
[..]
Kijken/luisteren/keken/luisterden die mensen weleens Sesamstraat?
Daar noemt Bert hem zelf gewoon "Errrnie".
Je bent mij tegengekomenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, precies, maar ik ben nog geen Nederlander tegengekomen die geen Urnie zegtEn wel Bert.
Ja, gelukkig, je hebt mijn vertrouwen in de mensheid hersteld!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent mij tegengekomenIk zeg Ernie! Berrrrrt en Errrrrnie!
Je zou alleen maar een zacht liedje zing-en en nu speel je keihard op je trompet!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:03 schreef Ang3l het volgende:
Ernie.
ER-nie
EEEEERRRRRRNIE!!!!!!!!!
*stampvoet*
Het is Valentijn. Speelde ik maar op een trompetquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:04 schreef Dirk het volgende:
[..]
Je zou alleen maar een zacht liedje zing-en en nu speel je keihard op je trompet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |